Alex88 Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 Jeg lurte på etter man har renset filtere, hvor mye olje skal man spraye på filteret?
turn-in Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 Jeg anbefaler å la filteret henge og renne av seg et par dager etter oljing, for å unngå å få for mye olje i det og ødelegge LMM. Bruk et papirfiler i mellomtiden.
The StigMeister Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 jeg ville ha kjøpt nytt filter. Er skeptisk til den rensinga..
Alex88 Skrevet April 11, 2008 Forfatter Skrevet April 11, 2008 Jeg anbefaler å la filteret henge og renne av seg et par dager etter oljing, for å unngå å få for mye olje i det og ødelegge LMM.Bruk et papirfiler i mellomtiden. Det som er at jeg har kit 57i-1000 da må jeg ta av alt å sette på den gamle luftfilterboksen
-Anders- Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 Spiller ingen rolle om du har kon filter. er bare å gjøre det samme som står i linken!
Fliid Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 jeg ville ha kjøpt nytt filter. Er skeptisk til den rensinga.. Noe av poenget er at det kan renses.
Richie85 Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 jeg ville ha kjøpt nytt filter. Er skeptisk til den rensinga.. Noe av poenget er at det kan renses. et annet poeng er om man skal handle nytt hver gang blir det dyrt i lengden... har også K57i kit på min.. har ingen planer om å få tak i nytt hver gang jeg er interessert i å rense litt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå