Gå til innhold

Senking av E39 touring me d nivåjustering.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I forbindelse med senking av min E39 touring med nivåjustering lurer jeg på hvordan en kann få senket denne bak? Har sett på delelisten inne på siden til GS bildeler at det er et stag der som bestemmer nivået bak...Muligheter for og justere på dette selv eller?

Skrevet

Det letteste er og dra til bmw, og be de senke den bak. Jeg gjorde selv det, og de tok vel 500,- for å senke den akuratt så mye som jeg ønsket. Mulig andre verksteder har dette utrstyret også, men jeg brukte bmw,kongsvinger. De gjorde det mens jeg fikk se på, og bestemme selv hvor mye de skulle justere. BRA SERVICE! Har også gjordt det på schmiedmann en gang..

Skrevet
Det letteste er og dra til bmw, og be de senke den bak. Jeg gjorde selv det, og de tok vel 500,- for å senke den akuratt så mye som jeg ønsket. Mulig andre verksteder har dette utrstyret også, men jeg brukte bmw,kongsvinger. De gjorde det mens jeg fikk se på, og bestemme selv hvor mye de skulle justere. BRA SERVICE! Har også gjordt det på schmiedmann en gang..

Enig, er det enkleste og billigste, og en bra løsning. Kjøp deg kun nytt senksesett forran! Men ikke senk for mye bak, du må ha bmw stuket;)

Skrevet

Det er montert 50mm senk forann. Tenkte å justere ned ca 2cm frem, da den allerede er litt senket pga m sportsunderstell. Blir gjort på verksted da en må inn på elektronikken, ingen mekanisk justering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...