Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

4 stk 8x16" ET-20 BBS-RS felger vurderes solgt.

Felgene trenger oppussing, men kantene osv er rimelig fine, så holder med å pusse over de:)

Selges kr 6000 eller bud

57ccpvv7hsd0dlq32ajp.jpg

r5md3eoay2b72lj53lbw.jpg

7qvh3sjtyzevgwjtya3x.jpg

uvurqdf96kwvlbbekari.jpg

03a2exlby9wos859q5jt.jpg

Skrevet

felger som må pusses opp for å bli bra er ikke verdt så mye desverre.. :( har ett sett til.. som er unde roppussing.. og det er ganske mye jobb å pusse opp slike felger

Skrevet

det er jo greit nokk, men har du et glassblåsings apparat på jobben e.l så er mye gjort.. og er ikke nødt å selge de.. en kompis av meg pusset opp 4 stk, og betalte 500 pr felg i jobb, så koster ikke all verden

Skrevet

500kr felgen er billig.. men det tar ganske mye tid også.. men nei jeg har ikke noe glassblåsingsverkstø selv.. så jeg sender det bort

og ja det koster mye mer enn 500kr felge når du må sende bort alt til glassblåsing, polering, lakering osv.. og det er ikek gjort på en kveld..

kan strekke meg til 2500

Skrevet

senterkoppene har jeg liggende, men har ikke klart å finne de enda, da jeg går sykemeldt pga nettopp operert ryggen.

K Landre: da har du gjort et røverkjøp..

jeg har sett slike felger gått får 10-15 000kr nesten strøkne..

Dette er dyre og sjeldne felger, som også er et entusiast objekt..

jeg har og sett litt rundt, og etter det jeg har sett, så er det rundt der de bruker å ligge når det er oppussingsobjekt..

så om noen er interisert, gi et bud. men ikke skambud.

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg støtter de som byr lavt, men KUN når ting burde gå billig. Disse felgene er tross alt en sjelden vare. Det som må gjøres med felgene er ikke dyrt, sett at du har kontakter vel og merke. Men å forlange over 5000,- for felger som er runde og fine er IKKE mye.. Ihvertfall ikke slike felger.

At han andre fyren kjøpte slike felger som var 95% strøken til en billig peng finner jeg litt vanskelig å tro faktisk. Men for all del, det finnes dumme mennesker i verden også :wink:

Det er nesten sånn at jeg byr deg 5-6000 vis du lar de gå så billig som 2500:-s

Gratis bump fra meg.. Flotte felger du har..

Kristian08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...