bcrazy Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 Akkurat kjøpt meg en 520 97 mod manuelt gir. Bilen har gått 220k, men virker å være i bra stand, komplett service hefte. Bilen "fusker" veldig svakt ved lett gasspådrag under 3k o/m. Spesielt ved kall motor. Når motor er skikkelig varm, f.eks etter å ha kjørt 5 mil på motorveien, forsvinner symptomet helt. Det er værst på morgenen og blir gradvis bedre, men går aldri helt bort så lenge jeg kjører kortere avstander enn ca 3 mil. Det er ikke snakk om egentlig fusking, veldig veldig svakt. Ved fullt pådrag drar det jevnt og fint til 6.5k Har lest diverse poster her angående lmm og lambdasonder. Hvordan kan jeg lettest finne ut hva som er feilen.
Steffan C Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 Hvordan kan jeg lettest finne ut hva som er feilen. Ved diagnose får du enklest svar! Og mye mulig det er kam eller veivsensor som er gåen.
bcrazy Skrevet April 10, 2008 Forfatter Skrevet April 10, 2008 Ok takker Hvor kan du anbefale at jeg tar diagnose test, rundt oslo? Hva koster det ca?
trex Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 Autozentrum tar 500,- for diagnose, og der pleier det å bare være å stikke innom. Tommy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå