Gå til innhold

Carbondeler til E30 M3, E36 M3, E46 M3 og E34 M5


R Andersen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 268
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har ikke testet det. Du får nok ikke så mye mer hk av å kun montere det. Du bør nok også bytte kammer, eksos og programere om elektronikken hvis du skal ha noen forhåpninger om merkbar effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det var da noen jævlige blod priser du selger ting for! Jeg kjøpte carbon DTM speil og EVO3 frontsplitter for 4500,-!! Og så skal du ha 6200 for flippen på vinga i carbon! Det er RAN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da noen jævlige blod priser du selger ting for! Jeg kjøpte carbon DTM speil og EVO3 frontsplitter for 4500,-!! Og så skal du ha 6200 for flippen på vinga i carbon! Det er RAN!

For det første; les reglene for forumet før du poster..

For det andre; les hele tråden før du poster..

Att du har fått tak i deler billig er jo fint for deg! Jeg vet ikke noe om kvaliteten på det du har kjøpt, eller om det var brukt, men det jeg selger holder meget høy kvalitet! Det er ikke noe E-bay skit for å si det sånn.. Det er produkter som blir brukt i motorsport, og det er passform som orginale deler.

F.eks så tar s14motorsport.de 659,- euro for Sport Evo spoileren, og det blir fort over 7000,- med mva og frakt. Hvis det skulle bli noe problemer med varene, så er det også enklere å forholde seg til en i Norge enn en i Tyskland..

Edit: skriveleif.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da noen jævlige blod priser du selger ting for! Jeg kjøpte carbon DTM speil og EVO3 frontsplitter for 4500,-!! Og så skal du ha 6200 for flippen på vinga i carbon! Det er RAN!

For det første; les reglene for forumet før du poster..

For det andre; les hele tråden før du poster..

Att du har fått tak i deler billig er jo fint for deg! Jeg vet ikke noe om kvaliteten på det du har kjøpt, eller om det var brukt, men det jeg selger holder meget høy kvalitet! Det er ikke noe E-bay skit for å si det sånn.. Det er produkter som blir brukt i motorsport, og det er passform som orginale deler.

F.eks så tar s14motorsport.de 659,- euro for Sport Evo spoileren, og det blir fort over 7000,- med mva og frakt. Hvis det skulle bli noe problemer med varene, så er det også enklere å forholde seg til en i Norge enn en i Tyskland..

Edit: skriveleif.

Men DA er det ikke så gale alikevel! Jeg trodde det var kun flapen jeg! Men de delene jeg har fått er høy finish på de og, ikke noe tull. Godt mulig at de kommer fra samme plass som de du har kjøpt.

Men hvordan funker det med CF boks på S14 uten datasprut og med luftmendemåler?

Følger det ///M branketten til gasswire og alt som hører til?

Pris på panser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som følger med carboninnsuget er selve innsuget og en lufttratt som skal monteres rett bak grillen. Mange kjører med Alpha-N, men du vil få mer ut av det med datasprut. Datasprut er også dyrere enn Alpha-N.

Du som pleier å være en del på s14.net, kan jo sjekke ut den forumdelen som tar for seg carboninnsug/Alpha-N. Det meste står der.

Jeg har dessverre ikke noen dørtrekk/carbonplater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...