lpriis Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Jaja fruen må jo ha bil nå som hun snart har lappen.Så det ble en E32 735i 87mod med manuel gir.Fikk naftest på den og var bare bagateller som manglet.Er det noe spesielt man skal ops på med denne bilen?Hva olje skal man bruke på en slik gammel bmw?Har bestilt nye baklykter og eksos til bilen..ser litt jalla ut.legger ved noen bilder MVH Lars Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Mannen er glad i fruen sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lpriis Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 Klart det:) Må vere grei førstegangs bil dette..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Hadde jeg hatt en sånn som førstegangsbil hadde jeg vært overlykkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Dette var ingen dum konebil nei:D Syntes de baklyktene var tøffe jeg da, men bakpotta er jeg enig i at bør byttes. Ser litt rart ut med dtm-stusser på en e32;) Kanskje litt senk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lpriis Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 Kanskje litt senk? Er du gærn..du vet da det at kvinnfolk er jo eksperter til å treffe hull i veien..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Mannen er glad i fruen sin Det kan du si ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Kanskje litt senk? Er du gærn..du vet da det at kvinnfolk er jo eksperter til å treffe hull i veien..hehe hehe ja, det kunne bli en OL-gren det hvis du sneker bilen, slipper du vel å fjerne eksospotta hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lpriis Skrevet April 11, 2008 Forfatter Share Skrevet April 11, 2008 Er det regreim på denne?og hva slags olje er å anbefale til en så gammel bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Kanskje litt senk? Er du gærn..du vet da det at kvinnfolk er jo eksperter til å treffe hull i veien..hehe Kanskje litt.... øøh.... heving Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Towwy Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Er det regreim på denne? Nei er kjede på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Det var jo en skikkelig sjefsbil! manuell på E32 er ikke helt vanlig. Bruk biltema olje og Mahle oljefilter du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 virkelig nydelig bil dette, har bestandig hatt litt utro tanker om E32 selv om jeg har E34;) Overtalte du henne til å "trenge" denne eller ville hun selv ha den? damer vil jo helst ha småbiler, ikke store flak som denne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 tror forresten ikke den har rykte på seg til å være den mest pålitelige bilen, men kanskje den oppfører seg med en kvinnehånd på rattet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lpriis Skrevet April 11, 2008 Forfatter Share Skrevet April 11, 2008 Godt å høre at det er kjede..neida var samme for henne så jeg kom bare hjem med denne..hehe..har forøvrig gått i trondheim.Finner mye billige deler på ebay for tiden og dollarkursen er jo ikke til å klage på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå