Hitokiri Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Har mer eller mindre bestemt meg for å gå for en E30. Lurer på hva som er typiske feil og mangler man bør se etter på disse bilene? Det er cabrio jeg skal ha, så regner med det er ting som er spesielt for disse. Det jeg ser på nå er en 318i 91-modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turn-in Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Så på en 318 cab for en tid siden. Det jeg ikke likte var at sideruta skrapte i suffletten. Ruta går ikke ned på disse bilene ved åpning av døra, og på eksemplaret jeg så på var suffletten skadet på grunn av sideruta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim S Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Det er ingen spesielle feller/feil med en cabrio, kontra en "vanlig" E30. Jeg pusset opp min cab for to år siden og den hadde da de vanlige feilene som man stort sett finnes på E30. En ting som kan nevnes er å sjekke om taket er tett. Ser på diverse nettsider at disse har en ca levetid på 6 - 7 år (min er 20 år og fremdeles tett, så det finnes unntak). En side som tar for seg det aller meste med E30 cab er: http://www.e30cabrio.se/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet April 11, 2008 Forfatter Share Skrevet April 11, 2008 Suff-what? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim S Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Suff-what? Taket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet April 11, 2008 Forfatter Share Skrevet April 11, 2008 Aha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå