Zeeks_Racing Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Hei! har akkurat blitt den heldige eier av en 728IA Har par ting jeg håpet noen kunne hjelpe meg med her 1. Montere basskasse / forsterker i denne? Grunne til at jeg lurer, er pga det er innebygd tv/navi i dashbordet. å vil ikke pelle ut dette før noen veit om d er mulig å få kobla til no kabler der 1. Ene tåkelys pæra mi har ryki.. Sjekker i instr. boka å ser at jeg må skru ut nederste skruen vedsiden av lykta. med den skruen er så langt inne så jeg ser den ikke i det hele tat. å vet derfor ikke om d er stjerne skrue / braco etc etc.. håper noen har noen svar på dette Må jo har spredere å bass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zH- Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 1. Montere basskasse / forsterker i denne? Grunne til at jeg lurer, er pga det er innebygd tv/navi i dashbordet. å vil ikke pelle ut dette før noen veit om d er mulig å få kobla til no kabler der Er ikke utganger så vidt jeg vet på orginalspillerne Du kan bruke en Signalomformer Som du kobler på høytalerledningene bak, og får ut signal til eventuell monoblokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Du skrur ikke ut noen skrue på tåkelysene meg bekjent.. du bruker en skrutrekker eller lignende til å trykke på en platefjær inni der, så popper lykta ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeeks_Racing Skrevet April 11, 2008 Forfatter Share Skrevet April 11, 2008 Du skrur ikke ut noen skrue på tåkelysene meg bekjent.. du bruker en skrutrekker eller lignende til å trykke på en platefjær inni der, så popper lykta ut. takker for svar gunnar: du hadde helt rett;) det virka. takk skal du hat. det som var typpisk nå var at jeg kjøpte feil pærer hehe Zh-: ja får prøve å bestille en sånn omformer å teste det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 gratulerer med ny bil, er violet denne eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeeks_Racing Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 Takk for det Nei denne er svart med shadowline. Helt original, men blir nok noen 19 /20" på den å sote alle 6 rutene tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Deg har jeg jo faktisk hørt om! Jobber sammen med Bjørnar som fortalte du hadde handlet deg 728ia, var på prøvekjøring oppe i Andebu da vi møtte dama di med bilen, så pen ut i fart hvertfall! Kunne tenkt meg en slik selv;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeeks_Racing Skrevet April 24, 2008 Forfatter Share Skrevet April 24, 2008 richie85: ja stemmer det har nesten akkurat kjøpt den;) er pen bil det men har jo alltid litt planer;) så den blir nok bra når jeg får sota ruter å litt større hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 blir nok veldig bra! Legg ut noen bilder om du har a! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 blir nok veldig bra! Legg ut noen bilder om du har a! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeeks_Racing Skrevet April 24, 2008 Forfatter Share Skrevet April 24, 2008 Hadde faktisk planer om å knipse noen nye bilder i sola idag så Får vel lage nytt "tema" vel Pen bilen din oxo forresten;) Lurte på å kjøpe en sånn me M-tech 2 men falt litt for 7èr som dukka opp på finn akkurat da gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 tøft Er fornøyd med bilen, men søsteren skal kjøpe den til sommeren, og da vil jeg ha meg noe annet.. og valget er ikke vanskelig.. blir en E39 med mye motor eller E38! Har hatt nok E46er nå Lag nytt tema om bilen du;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå