Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal senke bimmern nå som våren har kommet.

kjøpt inn lowtec 60/30 men har tenkt til å sette på rieger gt leppe, så lurer litt på om den blir veldig lav forran ettersom leppa bygger 6cm.. ikke all verdens bra vei her i gata..

noen som har no bilder eller erfaringer?

snakk om e36

Skrevet

Det vil gå bra hvis du er veldig forsiktig og aksepterer at du ikke kan kjøre over alt. Innkjørsler hvor fortauskanten er litt opphevet kan du bare glemme. Du vil kanskje få plass til en halvliters flaske under leppa på flatt underlag, litt avhengig av hva slags front du har.

Jeg hadde min i 4 dager ](*,)

Skrevet

ja er mulighet.

skal bestill fra koed, men de har bare orginale der. er det noen bra kopier som er litt billigere noen sted eller er det de orginale som er tingen?

Skrevet

Har sett kopier som har blitt blasse ganske fort, men det gjelder sikkert ikke alle. Jeg har bestilt meg originale. De er billigere hos BMW enn Koed pga klubbrabatten.

Skrevet

GT-splitterne bygger like mye ned som Rieger GT-leppa (kanskje 1cm mindre), men du har ikke noe på midten. Hjelper mye på fremkommeligheten

Skrevet

funka helt til jeg kom til drittplassen der mysild jobber,. forbanna søppel butikk. har ikke råd til å tette store hull i veien. fyller bare opp med vann! så ingen ser det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...