Gå til innhold

HJELP ved montering av M3 front

Turok
 Share

Anbefalte innlegg

holder på og montere m3 front på bilen min (e36 coupe) men skjønner ikke helt hvordan jeg skal få fronten til og henge skikkelig? den stål bjelken som den gammle fronten hang på var jo bare "klipset på med et par klips(som nå er ødelagte) ellers har jeg ikke noen steder og feste noen skruer eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

?

Original eller uorginal?

Altså.. Det sitter en avstiver glassfiber (e.l.).. Denne går fra ene buffern til andre buffern, og litt ut på sidene.. Fangern festet til dette, og skal inn i skinnene på sidene.. Skinnene holder fangern oppe..

Er vel ikke riktig å si skinner.. Men det sitter noen skinner i fangeren helt ute på hver side.. Disse skal slides på festet som sitter like under der forskjermen din slutter foran.. Så skal fangeren og skjermen skrues fast til hverandre med skrue og platemutter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

?

Original eller uorginal?

Altså.. Det sitter en avstiver glassfiber (e.l.).. Denne går fra ene buffern til andre buffern, og litt ut på sidene.. Fangern festet til dette, og skal inn i skinnene på sidene.. Skinnene holder fangern oppe..

Er vel ikke riktig å si skinner.. Men det sitter noen skinner i fangeren helt ute på hver side.. Disse skal slides på festet som sitter like under der forskjermen din slutter foran.. Så skal fangeren og skjermen skrues fast til hverandre med skrue og platemutter..

er en uorginal m3 front som er kjøpt på Lakkspesialisten. jeg fant ingen form for steder denne kan skrues :? bare ute på kantene tror jeg...

men den gammle fronten var bare klipset fast i den stålbjelken med svarte småe klips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat gjort dette på min egen E36 coupe. Du skal bruke den stålbjelka som sitter klipsa fast i din orginale front. Er denne ødelagt trenger du en ny. Min var knust da jeg hadde krasja. Veil. pris på denne fra GS er ca. 2000,-

Er din hel, kan du bare klipse den løs og flytte den over. Klips får du kjøpt hos GS om du ødelegger di ved demontering.

Når den er på plass skal du skli fangeren inn på skinnene på siden og skru den fast der den orginale satt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ikke får tatt av listene får man jo ikke montert fangeren på en E36 ihvertfall. Lime den fast i grillramma da :lol:

tusen takk for hjelpen folkens:D ble relativt mye lettere nå 8) skal ta og legge ut et bilde av bilen :)

Er et orange blinklys pga jeg krasja og måtte finne en miderligtidelig donor :P

xw3ejr4htehsbyuv7sxi.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...