Spinx Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 Model: 1993 Coupe Farge: Hellrot Km Stand: 235.000 .:: |-Mod$-| ::. Oppdatert 23/02-09 Dekk/felg: 215/45-17 Rondell 58 Senket 40/40 Ansa Effektanlegg M-tech GT 2 Vinge Org M-tech Frontfanger M-tech girkule M-tech Dørlister Kamei øyelokk Bakrutesenker Depo lykter framme Klarglass tåkelykter Carbon emblemer Foran/bak M-tech Shoulder pads M-tech innstegs lister M-tech Alu pedaler M-tech Speil M3 GT splittere Noen som har tips eller meninger? Når jeg kjøpte den: Litt etterpå: 7mai: Mars 09 så den sånn ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 Det er en 316i Btw, jobber du på Volvo på mjåvann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet April 12, 2008 Forfatter Share Skrevet April 12, 2008 Hehe alex nei det er Andre som gjør det Skal du eller morten ut imorra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet April 12, 2008 Forfatter Share Skrevet April 12, 2008 Noen som har opplevd problemer med bestilling av deler fra www.schmiedmann.no her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Liker veldig godt røde E36, så denne kan jo bli bra denne også. Litt M-plast er jo ikke dumt Har bestilt litt fra dem jeg, og fikk desverre en del som absolutt ikke passet til bilen. Har prøvd å ordne opp, men er litt vanskelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet April 13, 2008 Forfatter Share Skrevet April 13, 2008 Ja såren også jeg har ikke hatt det problemet der men må vente 3uker lenger på varene og får bare 560,- i avslag Ja litt M plast hadde gjort susen, men lurer på og kjøpe en 320i snart eller noe. Så får se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet April 25, 2008 Forfatter Share Skrevet April 25, 2008 holder på og montere M3 vinge noen som vet hva jeg kan bruke for og ikke få rust under festene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 scmiedmann pleier å være raske med meg... hmmm... hjalp godt med vinge, selv om det ikek er gt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 Thanx;) jeg har venta nå siden 8mars eller noe sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 lol! da hadde jeg avbestilt og kjøpt en annen plass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Pen bil, men hadde kanskje trengt en runde med litt polering? Eller var den bare skitten på bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 kjenner du han med den blå e36en? han har gt vinge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2008 den er veldig ofte skitten han i kristiansand med den blå bmw,en? Andre`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 ja, den bilen i bakgrunnen på et bilde der... han har vel gt vinge tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2008 ja det er en barndomskamerat av meg sin. det er en 325i coupe, men den er litt ute av stand for og si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå