ØyvindB Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 Selger min E36 pga. overgang til firmabil. Bilen har det "rette" understellet, med bilstein sprint og H&R. Har kjøpt, men ikke montert M3 3,2 stabstag bak. Den har noen skader i høyresiden som skulle vært rettet og lakert. Når du har gjort dette så har du en meget bra bil. Kjørt langt, men fungerer meget bra! Pris kan diskuteres . http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1851732 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet April 13, 2008 Forfatter Share Skrevet April 13, 2008 Har satt prisen til 20 000kr - ingen ekstrautstyr utenom takluke - bilstein sprint dempere - HR fjærer - E30 Bærearmer foran. - M3 Foringer foran. - En halv sesong gamle dekk forran (dunlop) 15" - Helt nye dekk bak (bridgestone)15" (testvinner, Motor) - BMW radio med CD (høytalere 6 stk) - nye powerflex bærearmsforinger bak - ett sett 17" felger med halvslitte dekk kan medfølge - 2 slitte, 2 greie piggdekk på felg - skade i høyre side. - kan bygges om uten avgift. - Motor og kupevarmer - KN filter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daffen Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 gei er intresert i ny bil.. lurer på om du har mulighet å senne flere bilder? vor langt er den gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Daffen: Se på autodb annonsen, står den er rullet 280K der;) Tikker den mye? Er det neste år den skal til eu? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Bilder av skaden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Første gang jeg har sett argumenter for lite utstyr, hehe Men synes det var en billig bil... blir nok solgt fort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 Første gang jeg har sett argumenter for lite utstyr, hehe Men synes det var en billig bil... blir nok solgt fort! Jammen var det billig, og der var den solgt. lite utstyr = lite som kan gå galt. evt. lite vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg