A. Larsen Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 Hei jeg ønsker en stålfelg fordi jeg skal bygge valse, skader er ingen hindring så lenge det bare er ytterst, med eller uten dekk.
TorErling Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 Har fire stålfelger som har stått på en E34. vet ikke om det er samme boltsirkel?
325icab_88 Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 samme boltsirkel. Ta en tur på nærmest hugger. Er flere i østfold
A. Larsen Skrevet April 12, 2008 Forfatter Skrevet April 12, 2008 ingen som er sammarbeidsvillige verken av dekk sjapper eller huggere da jeg ikke trenger en som er tip top med dekk somd de kan ta seg betalt for. Å så er det noe dritt å lete i stablene, har leta en del. Er ikke så mye bmw på huggeren, virker det som. Men bergen er litt langt unna ja.
Rabies Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 Jeg har 8 stykker som ikke blir brukt, men kristiansand er kanskje litt langt det også
M3 Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Ja desverre. Hei, du kan få en stålfelg av meg hvis jeg får låne den valsa di he he, eller så kan jeg sikkert finne fram en for en hundrings, dette er også i Indre Østfold ( Skiptvet )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå