Waldez Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 Skiftet bunnpanne på M20 i dag måtte ut med oljepumpen for å få ned bunnpanna. Ved oppstart etterpå får jeg ikke olje trykk. Må oljepumpen fylles med olje før den skus på plass?
Bimmerlars Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 Kan pinnen som driver oljepumpa ha detti ut uten at du så det? Evnt. blitt montert feil? Skal forresten ikke ta av pumpa for å skifte bunnpanne. Du skal senke traversen så får du ut bunnpanna
Waldez Skrevet April 12, 2008 Forfatter Skrevet April 12, 2008 Pinnen var ikke av sjekka at det roterte før jeg monterte det sammen. Har tatt det opp og satt det sammen igjen nå virker det i allfall. Vet ikke om det er letter å ta ned traversen.
Bimmerlars Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 Hva gjorde du nå kontra forrige gang da? La du ikke merke til noe som kunne være galt? Med tanke på at det fungerer nå plutselig
Waldez Skrevet April 12, 2008 Forfatter Skrevet April 12, 2008 Tror kansje den kontakten som går fra bunnbannen til under dynamon ikke satt ordentlig i. Er vel varning for lite olje eller noe? Sjekka ikke om jeg hadde oljetrykk,men oljelampen lyste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå