Gå til innhold

Bmw 318/323ti compact prosjektet mitt!:) ny motor på plass..

Anbefalte innlegg

Skrevet

har gått til innkjøp av en 95mod 318ti compact. tenkte jeg skulle legge ut en tråd her om planer for kjerra og litt bilder.

sånn så den ut når jeg kjøpte den;

wlwawyszqngnz6f6wllq.jpg

jga1ka16ynvl4mvod6qk.jpg

ting som skal gjøres/blitt gjort;

-montert xenon på nærlyset. ble så fornøyd at jeg bestiller meg et til fjærnlysa å.

-senke (gjort, 60/40 kw cup kit)

-handle sommer felger (gjort,bbs ch 18") men solgt igjen. :P bilder av di nye lenger ned her.

-bytte motor ( gjort) :)

-m-tech front og skjørt + lumma bakfanger,m3 speil,bakrute senker.. kommer i sommer engang..

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Tenker det blir bra med Lumma-fanger'n jeg :) Ser bra ut den. Må jo legge ut bilder med nye felgene da, Thor!

Skrevet

tror min er produsert sent 94. men er ikke 100% sikker. skal se om jeg finner ut det imorgen.:) åssen det? så tror ikke jeg har ews2 sperre,ettersom den kom fra og med 1/95.synes lumma fangeren kler compact`n mye bedre.;) bilder av nye felga kommer Cato!:) slutt å mas..

Skrevet

blir en 323i motor:) er vist mellom 180-190hk selvom det står 170 på papiret orginalt. så nå gjenstår det bare å finne noen som leverer eksos som passer..men det er vist ikke mange som gjør.

Skrevet

Siden du skulle sette i en 323 motor, er jo ESWII på den, noen som sier det blir litt vrient med ledningsnettet da, men vet ikke jeg, lite info å finne om det : /

Du får holde oss oppdatert med hvordan det går til, skal gjøre nesten samme motorbytte selv, men vet ikke om jeg må gå for en 96 modell som har EWSII fra før eller om det er en enkel sak og fikse ledningsnettet med en bil som ikke har EWSII.

Vet du noe du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...