jensemann23 Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 Synes bilen ble veldig lav etter at jeg satte på 30mm senkefjærer foran, har originale bak. nå har det seg slik at jeg kjører med stabstaget frakoblet, i påvente av nytt stabstag og nye korte pendelstag og braketter slik at jeg får bygd om til 6/92->. Vil stabstaget holde bilen "høyere", slik at den ikke bunner så lett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 Stabstaget bærer nok en smule, men standard fjører bak.... tror det også er endel av problemet. Når baken er "løftet" så vil fronten senke seg. Og ikke no grisekjøring uten stabstaget ditt, ikke ellers heller forøvrig PS! bilen skal bli merkbart lavere etter man har satt på senkefjører da ? Du har ikke et bilde og legge ut ? Så kan de som allerede har senket sin vurdere om det er for lavt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 jeg senket min e36 med 25mm hele veien rundt. bilder ligger i prosjekttråden å den ble lav nok synes jeg... jeg har forresten stabbstag til deg jensemann (hvis du ikke har kjøpt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå