r_yter Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 Kjøpte meg nett en e30 med borbet A 9x16, men felgene er uheldigvis lett kantkjørte og klarlakken er og så vitt begynt å flasse. Noen som har forslag til resturering? eller hvor jeg kan få sendt de inn til en grundig oppshining? muligens en liten kantpolering? Da også til en noelunde pris...
Jonner'n Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 vært en del tråder om samme emnet her inne og felgservice i askim er et hot tips som ofte går igjen.. nå vet jeg ikke hvor i landet du holder til da men..hadde mine bbs felger hos demm for oppshing/ polert kanten, og er meget fornøyd med både service og arbeidet! Velkommen til bimmers by the way!
r_yter Skrevet April 12, 2008 Forfatter Skrevet April 12, 2008 Jo takk for det Jeg holder til i hordaland, så det er lange veien for meg for å få de fiksa
feedon Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 enig der felgservice er knall bra. kjempe fornøyd der jeg og.. relativt billig og! betalte 1200 felgen for retting sveising og rep av kanter og polering
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå