elgx Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 Nettopp kjøpt meg en 86 325iX som jeg tenkte og legge in bilder av:) Planene er å gjøre den mest mulig strøken, og relativt orginal! Bilen er en 2-dørs, med Polaris-metallic, sportsseter i stoff, M-tech 1 ratt, takluke, abs og servo! Omlakkert ca 2002. Ting som er gjort: -Alpina frontleppe, type 147 -Sebring grenrør -Sebring eksos -senket 40-40 -17" felger i et eller anna merke -Mørke DE-lykter fremme -Mørke baklykter -Green filter -Bilstein sprint dempere bak -slissa skiver foran -Øyelokk Planer: -17" Alpina hjul eller annet mer tidsriktig -Stor kjørecomputer -bytte div slitedeler -mer senk (60-40) -M-tech 1 bakfanger? -Org. baklykter? -Ny girkule -M-tech 2 ratt? -Fjerne lakkrust (bittelite på den faktisk) -Gjøre interiøret mere strøkent. -Fjerne øyelokk? ++ Et par bilder fra den gamle eier:) Gamle eier er forøvrig P.O her inn på forumet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elgx Skrevet April 12, 2008 Forfatter Share Skrevet April 12, 2008 fanken får ikke lagt til bildene? skjønner ikke noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 du bare laster opp bildene i de feltene i bunn, så kopierer du den øverste av linkene der inn i innlegget ditt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 Fin bil forresten:) Tidligere eier er vel også her inne hvis jeg ikke tar feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elgx Skrevet April 12, 2008 Forfatter Share Skrevet April 12, 2008 fikk det til nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Gratulerer med et flott stykke tysk kunstverk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweet_Protec Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Flott bil morsomt å se pene Ix'er da disse ikke er så alt for mange av nå desverre, hva du enn gjør med den ta godt vare på den! noe jeg ikke tviler på du vil gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 ah den var fiin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 voldsomt flott hehe... kjipt dere ikke hadde bmwen opp til evje da! sava å bilen til "stjerna" gikk... artig å sitte på... jeg og renthe tar nok turen opp til dere på besøk snart og gjett om jeg er klar for å sitte på til vinteren hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børnar - Frenbil Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Dette viser at du har stil. meget pent smykke av deutshe yberklasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 ja, det har han... men han hadde en veldig fin 320i e36 coupe før, så han har godt smak les; den jeg har nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Meget pen bil, men eg har forsatt store problemer med å godta skjermbredderene på ix´en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå