Sir Hofstad Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 "Prosjektbilen" er muligens til salg grunnet ny bil kjøp.... Kuwait import. Motor byttet hos BMW med kvittering på 25.000 for bytte + motor. Nylakkert, men noen små lakkskader. Plasmaskiver med justering, nye piggfrie vinterdekk, 16" TSW uten dekk, nytt sportsint, og org skinninteriør følger med, men slitt. Mangler: knekt en arm i takluke (200kr), nytt taktrekk osv følger med. 1 eier siden bilen ble kjøpt ny i Kuwait, siden stått i garasje omtrent siden 2005. Alt av kvitteringer følger med. Noe småplukk, men ikke mange timer. En av de kvikkeste 325er jeg har kjørt Bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 Er det norske skilt på bilen? Bilder er et must.. bytte interessant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 12, 2008 Forfatter Share Skrevet April 12, 2008 Har stått noen år uten skilt. Innbytte er ikke interessant. Mulighet for å få seg billig 325 for de som er kjapp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Bilder og prisantydning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martilol Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Da trådstarter ikke har skrevet noe på en stund, bumper jeg gjerne. Er den fortsatt til salgs? I så fall, prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2008 Var ute med den hele Lørdag, bla på treff hos BMCCN i byen. Nei er ikke solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 noen pris antydning her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
najtrox Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Vært fint med ca. pris? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2008 Hadde tenkt ca 36.000. Men nå er nybilplanene lagt på is, så jeg gjør ferdig denne før evt salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Teserud Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 om den selges for 36 000 vill jeg gjerne ha nr ditt:D å håper du vill selge for det:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2008 Etter å ha kjørt den Lørdag og gjort litt mer med den har jeg skrinlagt nybilplaner. Var drømmebilen min, og skal heller gjøre den tipp-topp. Ikke mange timene igjen før verdien er doblet. lakkskader jeg nevnte er at den vulkangrå fargen er lakket klarlakk oppå, og den har flasset på størrelse med et kronestykke på bakluka, og en liten rustblemme over fanger bak. Må jeg selge skal jeg kontakte deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg