janders Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 jeg har et problem med min motor! den går nesten ikke på tomgang å høyt turtall, men den går fin mellom tomgang å høyt turtall... Er det noen som har peiling på hva det kan være?? jeg har skiftet plugger å pluggledninger... Men ingen forskjell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Balltre Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 Sjekk gasspjeldbryteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Er det en mikrobryter ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janders Skrevet April 13, 2008 Forfatter Share Skrevet April 13, 2008 Sjekk gasspjeldbryteren Hvor finner jeg den da?? Har ikke så my peiling da vettu... Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 under gass-spjelded Om du ser på den greia som slangen fra boksen til luftfilteret går inn på, kan du se en kontakt midt under det spjeldet. der er da gass-spjeld bryteren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janders Skrevet April 20, 2008 Forfatter Share Skrevet April 20, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Og du bumper for ? Skjekket gasspjeld bryteren ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå