vetu03 Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 Hei.. Noen som hvet hvor de selger Pro Tec ENGINE FLUSH og FUEL LINE CLEANER?! Gjerne på nettet om noen hvet, men går greit om dere hvet om butikker som selger dette rundt om også... Mvh Vegard
Sir Hofstad Skrevet April 16, 2008 Skrevet April 16, 2008 Har det vi, tror det koster ca 80 kr pr boks.
vetu03 Skrevet April 16, 2008 Forfatter Skrevet April 16, 2008 Okey... Men ikke noe sted man kan bestille fra nettet eller noe?! Hvor jobber du da?!
Sir Hofstad Skrevet April 16, 2008 Skrevet April 16, 2008 Trondheim, på Norservice. Kan sende til deg når jeg får lønning?
vetu03 Skrevet April 16, 2008 Forfatter Skrevet April 16, 2008 Okey, hadde jo vært super flott... Eller jeg kan jo sette over peng til deg i dag jeg.. Så kan du sende så fort du får tid?!?! Kan du ikke bare sende en pm da, så blir vi enige om noe;) Skal på EU Kontroll 2mai serru.. Og hvet bilen er litt på grensa når det gjelder avgass. Så er jo værdt et forsøk siden skal funke ganske bra...
J Naustdal Skrevet April 16, 2008 Skrevet April 16, 2008 Har det vi, tror det koster ca 80 kr pr boks. 80 kr??!! Vi sel da for 224kr pr boks på jobben. Protec engine flush er bra saker, ein kompis av meg tok komp test på motoren før og etter behandling, før behandling hadde 1 syl mykje lavare komp enn dei andre, etter var dei tilnærma like.
Azeton Skrevet April 16, 2008 Skrevet April 16, 2008 Engine Flush, løser opp stempelringene til en vis grad. så det ser ut til å fungere ja
Sir Hofstad Skrevet April 17, 2008 Skrevet April 17, 2008 Har det vi, tror det koster ca 80 kr pr boks. 80 kr??!! Vi sel da for 224kr pr boks på jobben. Protec engine flush er bra saker, ein kompis av meg tok komp test på motoren før og etter behandling, før behandling hadde 1 syl mykje lavare komp enn dei andre, etter var dei tilnærma like. Rakk ikke sjekke pris idag, men skal notere det og sjekke i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå