Emil90 Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 Hva skjedde med E46 under faceliften, dvs. hvilke kosmetiske endringer ble gjort? Jeg vet blinklysene foran ble klare, hvilken av disse utseeende ble det omgjort til: 1: 2: Og er det mye jobb å skifte, for en som ikke har skrudd mye bil før? På forhånd takk..
Balltre Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 Hva skjedde med E46 under faceliften, dvs. hvilke kosmetiske endringer ble gjort? Nye skjermer, ny støtfanger, nye lykter inkl blinklys, nytt panser og på sedan ny bakfanger Jeg vet blinklysene foran ble klare, hvilken av disse utseeende ble det omgjort til: Ingen. Gule blinklys var standard til siste bil i Tyskland og nesten like lenge i Norge.
steinar84 Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 på koed får du full facelift pakke. med panser lykter og skjermer med mer til 10-15000,-
ruberhai Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Som sakt, så er jo facelift blinkersene ikke lik pre-facelift.. Fram til 9/01 så de slik ut (om du ser bort ifra at jeg har byttet ut de gule med blanke): Da faceliften kom ser de slik ut: Som sakt her allerede får du facelift-pakken på www.koed.dk , men personlig mener jeg prefacelift er penere, men smaken er som baken Blinklysene er forresten meget enkel å skifte, du bare presser inn ett klips på innsiden og presser dem ut
Emil90 Skrevet April 13, 2008 Forfatter Skrevet April 13, 2008 Okei. Takk for svar! Men om jeg kjøper blinklysene på bilde nr. 2, må jeg ta tenke på ny oransj pære eller liknende?
pbk Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Men om jeg kjøper blinklysene på bilde nr. 2, må jeg ta tenke på ny oransj pære eller liknende? Det følger som oftest med pære når du kjøper blinklykter, det pleier å stå i nettbutikkene.
Emil90 Skrevet April 13, 2008 Forfatter Skrevet April 13, 2008 Da ble det blinkerne på bildet nr.2, samt med matchende blinkers på siden. Er disse blinkerne på siden vanskelige å bytte? Noen enkle knep å lære?
ruberhai Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 som jeg skrev lenger opp så er det bare et klips som henger fast på blinkersen du presser inn så er det bare å dra blinklyset ut.. Vil forresten gi deg et tips å kjøpe deg cromma pære (lyser gult) da dette ser finere ut! Har ikke bytta på bildet lenger opp her, men fikk satt det inn fort som fy
pbk Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Da ble det blinkerne på bildet nr.2, samt med matchende blinkers på siden. Er disse blinkerne på siden vanskelige å bytte? Noen enkle knep å lære? Sideblinkerne bare skyves fremover og trekkes ut. Dytt med f.eks. en skrutrekker med tøy rundt så du ikke tar lakken. Se her: http://www.my330i.com/mod2.php
Emil90 Skrevet April 16, 2008 Forfatter Skrevet April 16, 2008 Da var blinklysene mottatt:) Men det var da fryktelig trangt rundt blinklysene:O Må ha noen utrolig små og smidige hender for å få plass der. Fattern mente vi skulle levere den til en mekaniker, men det er jo litt nederlag? Eller?
ruberhai Skrevet April 17, 2008 Skrevet April 17, 2008 Hvorfor betale i dyre dommer for en så enkel oppgave? :S Bruk et skruhjern ellerno i den duren og press klipsen til siden, se linken pbk ga deg Ps. Legg gjerne ut noen bilder så vi får se hvordan det ble
kitta Skrevet April 17, 2008 Skrevet April 17, 2008 Som sakt, så er jo facelift blinkersene ikke lik pre-facelift..Fram til 9/01 så de slik ut (om du ser bort ifra at jeg har byttet ut de gule med blanke): Da faceliften kom ser de slik ut: Hva slags fanger sitter det på denne? ser ut som en orginal facelift fanger med noe m-tech greier nede på sidene? men den har de orginale små lyktene. noen som vet? Som sakt her allerede får du facelift-pakken på www.koed.dk , men personlig mener jeg prefacelift er penere, men smaken er som baken Blinklysene er forresten meget enkel å skifte, du bare presser inn ett klips på innsiden og presser dem ut
pbk Skrevet April 17, 2008 Skrevet April 17, 2008 Hva slags fanger sitter det på denne?ser ut som en orginal facelift fanger med noe m-tech greier nede på sidene? men den har de orginale små lyktene. noen som vet? Etter "skiltet" å dømme vile jeg tippet på at det var Rieger...
kitta Skrevet April 17, 2008 Skrevet April 17, 2008 hehe nei kødder du? hehe var ikke helt det jeg tenkte på. noen som vet hvor den selges? er det hele fangeren eller er det leppe til den orginale fangern?
-Anders- Skrevet April 17, 2008 Skrevet April 17, 2008 Å bytte blinklysene gjør du på 5 min. Bare se på de nye blinklysene hvordan og hvor klipsene sitter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå