Gjest Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Ett arrangement som holdes av bmwccn avd øst. Påmelding skjer til bmwe36@frisurf.no pris 150kr. maks biler blir ca 15-18 stk.
Glenno Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Burde jo vært intresant med slikt tilbud for de som bor i oslo og den kanten. Er vel dagen etter himmelspretten slik at mange har vel fri sikkert den dagen også.
Glenno Skrevet April 16, 2008 Skrevet April 16, 2008 Ja burde være dukket for bmw knall helg dette. Autoslalom fredag - skrottmesse var det på ekeberg? lørdag - vårmønstring bmwccn øst søndag. Hmm spørs om jeg dropper skrottmessen slik at vask av bil blir gjort unna før søndagen. Ut ifra langtisvarsel burde værgudene være med oss også .
destroyy Skrevet April 16, 2008 Skrevet April 16, 2008 Hadde vært artig å tatt turen, men blir nok ikke før jeg får ny e30
Glenno Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 Mange plasser igjen eller? Dette burde vært litt kniving ut ifra krittik få til arrangemangt bmwccn øst Hmm, kansje de er redd for digre touringen min på stylter, he he
Impreza RX Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 10-12 stk er akkurat passe. Jeg har med iS,n og tar noen runder utpå vis Clutchen orker det Har et par Vasse Subaruer som gjerne tar en tur vis Vi blir for få og en RUF Porche som er Verd turen, bare for å se på/lytte til
Glenno Skrevet April 26, 2008 Skrevet April 26, 2008 Alle plassene fylt opp? Gikk inn på yr.no ennå sjekka været og blir ikke knall vær men ikke mange mm i nedbør heller slik det er meldt. Skulle gjerne hatt link over et kart over stedet så jeg finner fram.
Azeton Skrevet April 27, 2008 Skrevet April 27, 2008 10-12 stk er akkurat passe.Jeg har med iS,n og tar noen runder utpå vis Clutchen orker det Har et par Vasse Subaruer som gjerne tar en tur vis Vi blir for få og en RUF Porche som er Verd turen, bare for å se på/lytte til ,Trekke med deg hele Imprezadriver forumet? Så foresten at du hadde lagt ut noen bilder fra treffet dere hadde. 2mai var en forferdelig dag og putte det på helst sånn egentlig!
Gjest Skrevet April 28, 2008 Skrevet April 28, 2008 hvorfor det? de fleste har fri den dagen da! er 5 påmeldt. + de med bmw du nevnte på bmwccn impreza rx
Azeton Skrevet April 28, 2008 Skrevet April 28, 2008 Fordi, det er dagen etter 1. mai.. Men, kan man komme å bare se på? Når på dagen starter det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå