Mack10 Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Skal nå programmere inn en ny hjerne i bilen min da den gamle er svidd. (ikke spør hvorfor, ingen som vet.... ) Men er det kun BMW Jæger som kan gjøre dette i Bergen? Kan tenke meg de har flere ukers ventetid.. Når jeg først har den inne går det vel ann å programmere inn slik at blinklysene lyser når jeg låser/låser og gjerne powerfold på M3 speilene mine i tillegg? Speilene har denne funkjsonen ihvertfall.. Takker for svar!! Arne
Mack10 Skrevet April 13, 2008 Forfatter Skrevet April 13, 2008 noen som vet dette? Trenger dette litt kjapt!!
///MPower Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 rexzi service som ligger rett bak bmw jæger de kan gjøre dette for deg. ikke så gale på pris heller. hjalp en kompis med noe omprogrammering av hjernen..
Mack10 Skrevet April 21, 2008 Forfatter Skrevet April 21, 2008 Noen som vet om flere? Rexzi har lang ventetid og Bmw jæger kan ikke før over 17.mai...!!! Trenger dette helst denne uken!! Noen?
Mack10 Skrevet April 22, 2008 Forfatter Skrevet April 22, 2008 Må vel være noen som vet dette!? Trenger dette fortest mulig!!!
///MPower Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 kan jo ringe bilreparatøren som ligger på straume bak sartor. han som driver det har jobbet på jæger før så kan bmw. mener de hadde fått noe nytt utstyr for ikke lenge siden. har vært der med min og bare positivt å si om de. maks ventetid en uke fikk jeg beskjed om..
Mack10 Skrevet April 22, 2008 Forfatter Skrevet April 22, 2008 Har automatgir så er litt dumt å måtte taue den så langt.. Men takk for tipset!! Andre i nærheten som gjør slikt?
SondreLM Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 Hva med trimchip da? Vet ikke om de gjør dette, men verd et forsøk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå