knut_olestad Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Står mye gammel bil rundt om og ruster på rot dessverre
crizi Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 skjønner ikke at de to 635'ene ikke blir stjelt, hadde sikkert blitt bedre behandlet da
Sir Hofstad Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Visste av overskriften at jeg ikke burde lese denne tråden... Var i havnebyen TYR (Libanon) i -90 som FN-soldat og husker de enorme mengdene med stjælte biler fra Europa. Har bilder av det. Kjøpte oss FETE Mercedes Benz for å plukke i stykker med 12,7 mm på skytebanen fordi de varte litt lengre....
Sir Hofstad Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Gitt bort scanner. Men etter 6 år som jeger i bla utenlandsoppdrag er det en del opplevelser som har merket en bilinteressert. Har masse bilder fra Midt-østen, mulig Afrika og Balkan når det begynte å hardne til.
knut_olestad Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 hmm, da må du nok bare få lånt deg en scanner
Stephan.s Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 http://maxbimmer.com/forums/showthread. ... ned&page=3 Jeg har ikke lest tråden, men etter det jeg forstod så er dette biler som ble forlatt i lokalet da bilforhandleren gikk konkurs.
Stephan.s Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 http://www.bilforumet.no/2087445-post713.html I følge bilforumet står denne da hos skrotkalle i Eda. Noen som vet muligheten for å ta inn svenske skrotbiler for gjenoppbygging her hjemme?
Sir Hofstad Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Klemte Carl-Gustav røkgranat (30m)i siden på Merkava stridsvogn da den truet noen av gutta våre, fikk fart ja, og tror de er svimmel ennå. Hadde Danske Leopard under bakhold som fikk lobba noen treffere i serbiske stridsvogner. En kamerat fra tjenesten i Libanon som ble rygget over av en tankbil i Mogadishu. Ellers miner som detonerte for sent, men også gutter i avdelingen som ble skutt. Poenget var egentlig at jeg så FETE biler i de mest merkverdige situasjoner Blant annet har jeg en bildeserie fra Libanon der man ser nedslag fra artilleri, og hvor folk løper ut og bare flytter bilene og løper inn igjen... He-he...
Sir Hofstad Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Uff-da, vet jeg ikke. Var bare slik det var. Morsomste var kanskje han i Bosnia som presterte å havarere 2 gelandewagen når han var ute og "crosset", tror det kostet mer enn det smakte. Og de som overtok 6 hjuls panrede SISU fra oss klarte seff å kjøre fast og kreve mannskap 1 døgn før de kommseg opp.
Gunnar Skrevet April 14, 2008 Forfatter Skrevet April 14, 2008 Da har du sikkert brukt utstyr fra oss, J.Hofstad. Hadde dere softmount på M2ene? Kan ha vært for tidlig, men de første ble vel utviklet i '85-86.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå