MikaelR Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Har fått tennings problemer på e30 325 min,, sku ut i helga å bruk opp noe dekk.. men like etter at æ starta opp stoppa motor etter en del feilsøking fant vi ut at det er strøm på coil,, men det blir ikke sendt vidre til tennpuggan (har skjekka pluggkablan ) å den får bensin.. Har vorre å sett litt på bil i dag,, fant 2 kabla som har kommet bortig vifta på dinamoen.. kobla dem sammen å prøvde å start opp.. men va ikke noe bedre.. kan hend at det har blitt overslag mellom kablan eller at det har kort slutta... å jeg er ikke no god på ledningsnett å sånt.. her ser du ledingan å den boksen de går til (noen som vet ka den boks er?) Her ser du de 2 ledningan som er brudd på,, den røde og gule Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet April 13, 2008 Forfatter Share Skrevet April 13, 2008 Glømte å si at den rød går til coil og den gule til lamdasonda... Ka også si at dette skjedde samtidig som vi prøvde å få den til å gå bedre på tomgang,, fant ut at kaldstart følen va defekt.. motor gikk renere når den va kobla ut.. men mens motor gikk satt vi på kontakten til kaldstart.. å da gikk alt til helvete har prøv å nullstill hjærn med å sett pluss å minus sammen i 10min,, men det hjalp eller ikke å prøv 2 coil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå