Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Få den motoren ned i E30. Ikke bruk tid å penger på en bil som burde vært oss Torgers, he he. :D E34 er til og fra butikken bil. 8)8)

• Svar 138
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

syns det så ut som dere holdt på med en vinrød e36 coupe sist gang jeg kjørte forbi jeg :P hehe. Dere så kanskje den svarte coupe'en som kjørte forbi jafs.

Men blir bra detta, må nesten komme å se :)

Lykke til :)

Skrevet
Få den motoren ned i E30. Ikke bruk tid å penger på en bil som burde vært oss Torgers, he he. :D E34 er til og fra butikken bil. 8)8)

Hehe.. Har en e30 og vettu, men den blir nok ikke ferdig før i august :(

E34 fra og til butikken...jaja. Vi får ta en test tur når den er ferdig :lol:

Så får vi se hehe.

Skrevet
syns det så ut som dere holdt på med en vinrød e36 coupe sist gang jeg kjørte forbi jeg :P hehe. Dere så kanskje den svarte coupe'en som kjørte forbi jafs.

Ja stemmer det... Husker ikke bilen din. Er så mange Bmwèr i byen her nå :lol: Men er bare å ta en tur. Alt står på hodet her nå pga vi skal flytte.

1.juni flytter vi over til gamle mekkonomen sitt bygg

Skrevet

Ja stemmer det... Husker ikke bilen din. Er så mange Bmwèr i byen her nå :lol: Men er bare å ta en tur. Alt står på hodet her nå pga vi skal flytte.

1.juni flytter vi over til gamle mekkonomen sitt bygg

det blir bra i mekonomen bygget! var utafor hos adekk akkurat, kikka på den bredda e30'en som sto utafor :P hehe

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...