sokapi Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Hei, er det noen her som har byttet fra 520 til 325 blokka? Fant ut idag at motorfestene fra 325 motoren ikke passet overens med motorfestene i bilen. Vet noen om det finnes andre motorfester som vil passe over eller må jeg få laga noen spesial fester?
toomas Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 motorfestene må byttes og bunnpanna må byttes men skal vel bare være og bruke motorfestene og bunnpanna fra 520 motoren
sokapi Skrevet April 13, 2008 Forfatter Skrevet April 13, 2008 Nja, prøvde og sette over motorfestene fra 520 motoren, men gjengene stemte ikke overens. Festene fra 325 motoren var plassert mer sentrert på blokka, mens 520 festene er nærmere fronten. Uansett så passer de ikke. Hadde håpet at noen visste om noen motorfester som kunne få det til og stemme. Hehe
alekspp Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 hei. har gjort akorat likes selv.. skal se om jeg får tengnet ett bilde på åssn jeg gjorde det
alekspp Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 jeg skar til en plate og borra holl, også fresa jeg av orginalfeste så det ble samme av stand... på venstre siden laget jeg ett helt nytt feste.. håper du sjønner
sokapi Skrevet April 14, 2008 Forfatter Skrevet April 14, 2008 Regna med det måtte bli sånn ja. Du hadde vel ikke hatt ett bilde av det vel? Greit og vite sånn omtrent hvordan du gjorde det. Men, måtte du bytte bunnpannen også? hjertelig takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå