Oterhals Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Begynner å lure på om bremsekraftforsterkern min har tatt kveld. Bilen er en 735ia e32 med hydraulisk bremsekraftforsterker og abs. Viss jeg trykker litt hardt på pedalen blir den hard men viss jeg bremser meir forsiktig virker bremsene bra. Kan det være noe tull med bremsekraktforsterkern min eller? Har akkurat bytta motor og servoen fungerer fint så tror ikke det er servopumpa heller.. Mangler en abs sensor på hs bak, men det skulle vell ikke ha slik innvirkning? Håper noen har vært borti noe lignende og har gode tips Mvh Ole Andreas Oterhals
Oterhals Skrevet April 15, 2008 Forfatter Skrevet April 15, 2008 Ingen som har vært borti problemet? Tviler på at det kan være luft, men skal prøve å lufte systemet når jeg får tid..
carfix Skrevet April 20, 2008 Skrevet April 20, 2008 hei fekk du svar noen gang?? holder på med en lik bil med samme problem så dine erfaringer kunne vært kjekt å høre. tenekte først på luft sjøl men det virker ikke sånn. e32 e39t svein
Aroid Skrevet April 20, 2008 Skrevet April 20, 2008 er det tungt å svinge når motoren går på tomgang 800rpm? og lettere når du gir litt gass? kan også var feil olje eller gammel olje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå