alex525 Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 jeg har akk skifta topp på bilen min, men får ikke starta den. har prøvd startgass og da kommer den litt også bare stopper den. gir jeg gass skjer det ingen ting. noen som kan hjelpe meg med å finne feilen??
Hoem Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Sier seg selv at du har problem med tilførselen, tror kanskje at det kan være mikrobryteren(?)/ gassspjeldbryteren!
mbkomfort Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Sjekk at veivakselsensor og sensor på pluggledning er rett koblet..
alex525 Skrevet April 13, 2008 Forfatter Skrevet April 13, 2008 takker:) men det er så rart for jeg har ikke gjort noe forskjell fra nå til sist jeg sku bytte topp men den var sprekt men da starta den med en gang. veit du sånn ca hvor denne bryteren til gasspjelde sitter henn??
Hoem Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 veivakselsensoren finner du på veiva(Står til venstre på motoren, mot det store runde hjulet) sensoren på pluggledningen er da selvfølgelig på en av pluggledningene. gassspjeldsensoren finner du rett under gassspjeldet(under der hvor gassvaieren går inn) Om det forklarer bedre;)
Fliid Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Gå over alt av kontakter. Kontakten som forbiner dysegalleri (elektrisk) sammen med resterende motorelektronikk er det viktig har god kontakt. Ligger under innsug, ved "samlestokken" til kablene fra motorstyringen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå