bcrazy Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Hva slags diffbrems kan monteres i en e39? 1. Fra hvilke andre bmw kan man hente diff, og hva slags type er det da. Lammell, sperre? 2. Kan brems/sperre ettermonteres, og i tilfelle hva slags typer finnes? 3. Hvor kan man handle brems eller sperre for ettermontasje? Har kjørt en vinter nå med truetrac sperre i volvo 940 og må ha noen i bmw'en når vintern kommer igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanH Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Denne henger jeg meg på. Kanskje det er mulig å sette inn M5 diff? Noen må jo vite dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbkomfort Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Sjekk her.. http://www.quaife.co.uk/Differentials/C ... PerPage/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 dette skulle eg og hatt. 540 med kompressor uten sperr e ikkje helt ideelt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcrazy Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 Ok Men passer noen fra f.eks e34 eller e46 i en e39, uten modifisering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcrazy Skrevet August 26, 2008 Forfatter Share Skrevet August 26, 2008 drar denne fram igjen. Finnes det differ fra andre bmw'er som passer i e39, enten hele diffen eller kun innmat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MatsBuer Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 du kan jo se litt rundt etter et E39 vrak med diffbrems, så tar du diffen fra vraket og bytter den ut med den diffen du har på nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcrazy Skrevet August 26, 2008 Forfatter Share Skrevet August 26, 2008 joda, men e39 med diffbrems vokser ikke akkurat på trær, derfor jeg håpet det var mulig å bruke innmat fra diff fra andre bmw modeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Skal være mulig og bruke innmat fra flere differ av eldre årgang. Stort sett de fleste etter hva jeg leste meg til den gangen jeg hadde e39. Men en ting er sikkert. Bytte til diff fra e34/e36 osv. kan glemmes dersom man ikke vil bygge om innfestninger under der. Er vel også kun e39 M5 som kom med diffbrems. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanH Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 Er det flere forslag her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicooo Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 henger meg oxo på her så linken lenger oppe her og passer LSD til E39 540i til min E39 523??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanH Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Snakket med Quaife, og de skulle ha rundt 8000 for en diff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå