skrolf Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 92 model 205.000 fullt servicehefte el vindu framme. nylakka i fjor. rustfri. senka 60 / 40 17 felga me dekk. eu me 0 feil i fjor betalt årsavgift berre å hente ut skilt!!! strøøken bil! kan byttes i strøken e30 cab eller coupe eller sedan eller e36.. eller strøken vw golf eller andre.. allt av interesse.. kom med forslag befinner seg i ålesund i møre å romsdal ring for info 93253554 / mongorolfen@hotmail.com http://i284.photobucket.com/albums/ll24 ... 000157.jpg http://i284.photobucket.com/albums/ll24 ... 000151.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrolf Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 får ikkje til å legge ut bilder :S noen som kan hjelpe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweet_Protec Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Du må laste de opp på en bilde side som f.eks photobucket.com som jeg bruker... også bruker du HTML adressen rett i reply boksen da du skriver inlegg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 er det 318? pris tenkte du? Godkjent senket? Kan være int hvis jeg får solgt min bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrolf Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 er det 318? pris tenkte du? Godkjent senket?Kan være int hvis jeg får solgt min bil.. 318 jah,, e36 motor. berre å komme med bud.. står ingenting i vognkort, blei eu godkjent på merkeverksted sann den står no med senken, men ej kan sikkert skrive de inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Har du noe bilder av int.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Med den fronten; manglende list under steinbrettet og noe lakk som er borte kan den ikke kalles strøken... Hva er galt med viskeren bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrolf Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 bilen e mest sannsynli solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrolf Skrevet April 17, 2008 Forfatter Share Skrevet April 17, 2008 frontlippa he ej.. har ikkje montert den enda pga vi han bratt bakke opp til huset.. viskeren bak var brent motor på.. så tok den vekk å tetta igjen hullet. einaste "Skada" e ditta me lakken framme.. å de ekkje masse gale.. har nye felga i dag me mest sannsynli.. 17" bilde kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Med den fronten; manglende list under steinbrettet og noe lakk som er borte kan den ikke kalles strøken... Hva er galt med viskeren bak? Dette er jeg helt enig i. Selger er her med på å vanne ut begrepet "strøken". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 kunne du sendt noen bilder på a_moen84@yahoo.no ? Bilder av kanaler, hjulbuer etc Og av interiøret. Er det slitt? Hvordan er påfyllingsrøret? rustent? Tikker motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrolf Skrevet April 17, 2008 Forfatter Share Skrevet April 17, 2008 kunne du sendt noen bilder på a_moen84@yahoo.no ? Bilder av kanaler, hjulbuer etc Og av interiøret. Er det slitt? Hvordan er påfyllingsrøret? rustent? Tikker motoren? he du msn ? legg til mongorolfen@hotmail.com kan ta bilde av kanalane å hjulbuane å interiøret å sant ej ikkje overflaterust eller nokke interiøret e pent utenom førersete.. åsså litt skittent baksete.. påfyllingsrøret er veldi pent, ikkje rusta. motoren tikker til den blir varm, då tikka den berre liiitt.. har ekstra topp osv liggendes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 viskeren bak var brent motor på.. så tok den vekk å tetta igjen hullet.Såpass. Jeg spurte fordi viskeren står rett opp på bildet. Men etter bildet er tatt så er den altså fjernet. Slike ting bør det opplyses om i en annonse, det bør være unødvendig å få vite det tilfeldig pga. et spørsmål om noe tilliggende.Denne bilen er langt fra strøken m.a.o. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrolf Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2008 fiksa "lakk skaden" på framfangern, fått "ny" bakpotte, 17" felga å fjerna viskeren bake for den var brent. sota framblinkers å side blinkers.. har også vert på verksted å bytta tannstang! kommer nye bilder!! kan byttes i strøken vw golf 1 eller 2 med eller uten mellomlegg.. alle biler kan vere innt.. berre å komme med forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrolf Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2008 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg