ArildJr Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Kom over denne; http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... T.svl=Link syns prisen var bra jeg, derfor deler jeg ut annonsa til andre entusiaster. Ikke min bil så ikke still meg spørsmål på den. Løp å kjøp! i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 var ikke gal den der nei strøkent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Utrolig pen bil! Liker desse veldig godt....hadde planer om å kjøpe en slik for litt siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Friksen Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 har preika me han og den lekker vist en del olje fra toppen(pakninga og ut mellom blokk og topp)forstod jeg d som.. bremser fremme, bremmes rør bak og noen foringer.. prisen begynner å ligne noe nå.. vertfall i forhold til hva andre skal ha for sine ombygde M5er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 dette er en sånn bil man plukker fra hverandre i små etapper og setter den helt i stand.. er nok et fint utgangspunkt til noe slikt! Skulle gjerne ha gått i gang.. mmmm, selvom jeg ville hatt chrome grill på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg