Widejuggao Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Dommedag i år 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... st=1853961 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 selge nå da gutten? Jaja.. er dyrt med 209k for en e36 men den er jo oneofakind og det er jo en nydelig bil så håper du får det for den! Hva blir det nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 hus blir det nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Triste Greier... Men må man så må man.... Tror ikke akkurat jeg heller hadde giddi solgt den for noe mindre om den var min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 er lov og komme me forslag/bud men seller ikke for peanøtter heller akkuratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 kjøpe huset mitt Ligger på hundvåg ... kommer for salg i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 kjøp bilen så ska me diskutera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 få 4.3 mill i mellomlegg så er vi enige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Trist å selge så fort etter du var blitt ferdig med den, særlig etter alt arbeidet du har lagt i den. Har bare så vidt sett den, med det lille jeg så var meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Hmmm.. Mister Wide da.. Du bygger ikke en sånn for å selge.. Det skjønner du vel Eneste positive jeg ser i det her er hvor høyt jeg kan prise bilen min.. 209 000 syns jeg egentlig ikke er nok.. Jeg VET hva dette koster av tid og penger.. Og den er egentlig baare verdt noe for den som kan forstå det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Dette var jo absolutt en meget fin og gjennomført e 36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 den var pen ja, hva slaks front er det du har på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Det meste på kjerra der er vel hjemmesnekra, og det er den penest bygde e36en jeg har sett.. De schmidt felga koster vel type 35 lapper også. Hadde jeg vært ute etter e36 hadde jeg hvertfall ikke vært i tvil!! Løp å kjøp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Eneste positive jeg ser i det her er hvor høyt jeg kan prise bilen min.. 209 000 syns jeg egentlig ikke er nok.. Jeg VET hva dette koster av tid og penger.. Og den er egentlig baare verdt noe for den som kan forstå det..Men man kan ikke regne med å få igjen i nærheten av det man har lagt ned i penger, og tid, på en ombygging når man skal selge. En uttalelse jeg kommer med på generalt grunnlag naturligvis. Noen veldig få, ekstremt spesielle biler kan man kanskje få igjen bortimot det man har lagt ned i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 Eneste positive jeg ser i det her er hvor høyt jeg kan prise bilen min.. 209 000 syns jeg egentlig ikke er nok.. Jeg VET hva dette koster av tid og penger.. Og den er egentlig baare verdt noe for den som kan forstå det..Men man kan ikke regne med å få igjen i nærheten av det man har lagt ned i penger, og tid, på en ombygging når man skal selge. En uttalelse jeg kommer med på generalt grunnlag naturligvis. Noen veldig få, ekstremt spesielle biler kan man kanskje få igjen bortimot det man har lagt ned i bilen. på det grunnlaget du sier her, så er ikke du den rette kjøper til akkuratt denne bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg