Gå til innhold

Bredda E36 coupe **one of a kind**


Widejuggao
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmmm.. Mister Wide da.. Du bygger ikke en sånn for å selge.. Det skjønner du vel :(

Eneste positive jeg ser i det her er hvor høyt jeg kan prise bilen min.. :) 209 000 syns jeg egentlig ikke er nok.. Jeg VET hva dette koster av tid og penger.. Og den er egentlig baare verdt noe for den som kan forstå det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste positive jeg ser i det her er hvor høyt jeg kan prise bilen min.. :) 209 000 syns jeg egentlig ikke er nok.. Jeg VET hva dette koster av tid og penger.. Og den er egentlig baare verdt noe for den som kan forstå det..
Men man kan ikke regne med å få igjen i nærheten av det man har lagt ned i penger, og tid, på en ombygging når man skal selge. En uttalelse jeg kommer med på generalt grunnlag naturligvis. Noen veldig få, ekstremt spesielle biler kan man kanskje få igjen bortimot det man har lagt ned i bilen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste positive jeg ser i det her er hvor høyt jeg kan prise bilen min.. :) 209 000 syns jeg egentlig ikke er nok.. Jeg VET hva dette koster av tid og penger.. Og den er egentlig baare verdt noe for den som kan forstå det..
Men man kan ikke regne med å få igjen i nærheten av det man har lagt ned i penger, og tid, på en ombygging når man skal selge. En uttalelse jeg kommer med på generalt grunnlag naturligvis. Noen veldig få, ekstremt spesielle biler kan man kanskje få igjen bortimot det man har lagt ned i bilen.

på det grunnlaget du sier her, så er ikke du den rette kjøper til akkuratt denne bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...