vidarius Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 hva er det som egentlig er forskjellen? er det bare diffuseren?
///Mysild Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 nei, fangeren m3 rompa bygger lite mere bakover, og har to små plastkanter på hver siden, pluss en diffusor som er i plast og bygger utover... orginal fanger er mindre, og skrår inn under bilen evt ei m3 leppe som du kan kjøpe for å få m3 look (denne har runde ender)... men m3 innsatsen passer ikke på orginalfangeren, da får du to små åpninger på hver side... (for denne er vinklet i endene)
Ad|oS Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Har svart på det i en gammel tråd: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=7 ... ser#715898
///Mysild Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 min bakfanger jo hehe... men, på det øverste bildet, er det en kopi tilpasset orginalfanger
vidarius Skrevet April 14, 2008 Forfatter Skrevet April 14, 2008 takker for svar. for jeg så nå at på schmiedmann.no har de m3 diffuser som passer orginal fanger, så lurte på å kjøpe en sånn istede for en m3hekk og diffuser.
Ad|oS Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Og min Ser tydelig forskjell og ikke tvil om hva som ser best ut. Husk bare å bestille til dobbel eksos dersom du har det
///Mysild Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 koster og være kar men så lenge du ikke har montert skjørter og m3 front, tror jeg det blir greiest med bare innsatsen i ditt tilfelle er jo fronten folk ser først så jo ut som en grei bil forsåvidt
vidarius Skrevet April 14, 2008 Forfatter Skrevet April 14, 2008 det er jo klart at m3 hekken ser bedre ut, men når den koster 4k så er det bedre med en diffuser til 800kr. enn ingen ting
vidarius Skrevet April 14, 2008 Forfatter Skrevet April 14, 2008 koster og være kar men så lenge du ikke har montert skjørter og m3 front, tror jeg det blir greiest med bare innsatsen i ditt tilfelle er jo fronten folk ser først så jo ut som en grei bil forsåvidt nå har jeg jo planer om å enten gå for ny bil eller oppgradere denne , og i det tilfellet blir det m3 front og skjørt samt en hellakkering. så kanskje det kommer en m3 hekk etterhvert også, men trenger noe for å dekke rompa på inntil det skjer
///Mysild Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 høres bra ut alltid spennende med noe nytt også da
Ad|oS Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Trenger ikke bli så dyrt. Gikk akkurat en M3-bakfanger for tusen kroner, og diffuseren til den er ikke så mye dyrere...
vidarius Skrevet April 14, 2008 Forfatter Skrevet April 14, 2008 høres bra ut alltid spennende med noe nytt også da ja sånn som m3 motor i touringen \:D/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå