Gå til innhold

m3 hekk vs orginal hekk - diffuser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

nei, fangeren ;-)

m3 rompa bygger lite mere bakover, og har to små plastkanter på hver siden, pluss en diffusor som er i plast og bygger utover...

orginal fanger er mindre, og skrår inn under bilen ;-) evt ei m3 leppe som du kan kjøpe for å få m3 look (denne har runde ender)... men m3 innsatsen passer ikke på orginalfangeren, da får du to små åpninger på hver side... (for denne er vinklet i endene)

Skrevet

takker for svar. for jeg så nå at på schmiedmann.no har de m3 diffuser som passer orginal fanger, så lurte på å kjøpe en sånn istede for en m3hekk og diffuser.

Skrevet

koster og være kar ;-) men så lenge du ikke har montert skjørter og m3 front, tror jeg det blir greiest med bare innsatsen i ditt tilfelle ;-) er jo fronten folk ser først ;-) så jo ut som en grei bil forsåvidt :-)

Skrevet
koster og være kar ;-) men så lenge du ikke har montert skjørter og m3 front, tror jeg det blir greiest med bare innsatsen i ditt tilfelle ;-) er jo fronten folk ser først ;-) så jo ut som en grei bil forsåvidt :-)

nå har jeg jo planer om å enten gå for ny bil eller oppgradere denne , og i det tilfellet blir det m3 front og skjørt samt en hellakkering. så kanskje det kommer en m3 hekk etterhvert også, men trenger noe for å dekke rompa på inntil det skjer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...