tictor Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 hei,når jeg har en person i baksete på min e39 å sommerdekkene på (rondell 265/35/18) så høres det ut som det subber nå jeg har litt fart i en dump i veien,har vurdert å senke bilen,mæn da blir det vell subbing hele tiden? noen med erfaring med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice69 Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Hmm, pussig! Har 235\40\18 m. 50mm senk i front og 255\35\18 m. 30 mm senk bak . Har ikke noen subbing, virker som om det er ett hav av plass ... (OBS) Er innpresset riktig? Har selv ET 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tictor Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 innpresset skal være riktig,husker ikke i farta hva det er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice69 Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Det er viktig , sjekk at det er riktig.. Meget "viktig" ikke bare p.g.a. subbinga, men også belastningen på hjullager.... det er for å få centerlinjen på felgen riktig til bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå