sundgotcustomstreet Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Da det begynner å se dårlig ut for prosjektet mitt pga. flytting og mulig skolegang vurderer jeg å selge unna div. deler til E30 og E36. Har det foreløpig ikke så veldig travelt men mest sannsynlig selges det meste. Dette selges nå: E36 dashbord: E36 M3 instrumenthus. (280km/t): E36 klimaanlegg betjeningspanel. Sorte baklykter til E30: Linselykter med angeleyes: Disse har noe overflate rust på kromringene, men det meste kommer bort med litt makt, evt. kjøp nye ringer. To sett Xenon. Har vært montert både i nær og fjærnlys: Elektronisk takluke motor med bryter og ledningsnett: M3 håndtak til håndbrekk: Ting som kanskje selges senere: Det meste av orginaldeler til e30 325 inkl. motor/drivverk Orginale M3 Evo 3 framskjermer i stål uten blinklyshull. (Nye) Orginal M3 bakplate. (NY) Orginale M3 kanaler (inner/ytter) (Nye) Gule hovedlys. (Disse er det borret hull i og montert to sett pacecar strober i. Kan følge med) (Nye) Flere ting og bilder kommer. Pris er jeg usikker på, men jeg har det ikke travelt og tar ikke imot skambud Delene står forøvrig i kirkenes.
635csi Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Er de sorte baklyktene til facelift eller pre-facelift?
mats86 Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 hei, har du tann stang? evt pris? og passer den på en 325 uten servo?
conan Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Prisen på linselys m angeleyes, gule lykter og toppen samt oljemengde giveren på bunnpanna? Priser på enkelte ting og bilder hadde vært fint.
sundgotcustomstreet Skrevet April 15, 2008 Forfatter Skrevet April 15, 2008 Motor selges kun hel. Og bilder kommer..opprettet denne posten i går kveld så litt tålmodighet er det lov å ha. De sorte lyktene er jeg usikker på. Hva er forskjellen på pre/post facelift? Fulgte løst med bilen da jeg kjøpte den så jeg vet ikke hvilken modell det har vært montert på..
mrbatnes Skrevet April 15, 2008 Skrevet April 15, 2008 de dekselet som bryter til eletrisk takluke står montert i, har du det??? mener da det store dekselet som er trekt i stoff. er desperat etter det dekselet
635csi Skrevet April 15, 2008 Skrevet April 15, 2008 Motor selges kun hel.Og bilder kommer..opprettet denne posten i går kveld så litt tålmodighet er det lov å ha. De sorte lyktene er jeg usikker på. Hva er forskjellen på pre/post facelift? Fulgte løst med bilen da jeg kjøpte den så jeg vet ikke hvilken modell det har vært montert på.. Vet du ikke hvilken årsmodell baklyktene har stått på? Bilder ville ha forklart en god del.
sundgotcustomstreet Skrevet April 19, 2008 Forfatter Skrevet April 19, 2008 hvordan skal jeg vite hvilken bil de har vært montert på hvis de fulgte løst med bilen? fant de i bagasjerommet da jeg kjøpte den..tar litt tid med bilder..vanskelig å få tid pga. jobb..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå