duff Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Vindu i min 325i cab e36 virker bare litt. Det går bare ned ca 3 cm i slengen, må trykke vær gang det stopper, samme når jeg skal ha det opp. viss døra står åpen går vindu ned på samme måte men ikke opp. Noen som har vært borti dette eller kjenner til problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Klemsikring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duff Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 Klemsikring? Hvor sitter denne? Kan den repareres eller må den byttes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Har samma problemet, bare at min fungerer normalt nedover. Men oppover må jeg trykke på nytt for hver 3 cm, da ruta stopper opp. Funker bare litt, så streiker den helt når jeg har døra oppe. Må lukke den før den funker. Følger med på denne tråden, og håper på gode svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 hadde det problemet på min e36 coupe, ente opp med at jeg måtte bytte motoren, da funka alt fin etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Har vurdert dette jeg og, men er dyrt i forhold til å reparere motoren da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 hmmm... vel! batalte 900 på hoggeren, de merket alt utenom selv motoren, så jeg byttet min med den, leverte den tilbake, og fikk pengene igjen hehe... ikke så bra, men funket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duff Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 Så det er motoren som er problemet. tenkte at denne enten funker eller så funker den ikke. hvor ligger releet til vindusåpneren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Når jeg hadde dette problemet på min 325i cab smurte jeg silikon på lista i fremkant av det bakerste vinduet. Det viste seg at vinduet foran fikk for mye friksjon mot dette, slilk at klemsikringa stoppet vinduet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå