rolfi Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Jeg må skifte toppakning og skal derfor ha en forsterket. Finner ikke forsterkede til M30B28, men finner til M30B35. Toppakningene har ikke samme delenr. i ETK, men er det noen som har gjort slikt før og sett om det passer? Evnt. andre måter det går å forsterke toppakningen på?
Morty999 Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 jeg bytta toppakning på min 1 gen b35 med 93,4 i borring.. da brukte jeg en jeg hadde liggendes ifra b34 motor med 89 i borring.. funka fint det hvertfall
rolfi Skrevet April 15, 2008 Forfatter Skrevet April 15, 2008 okei. Skulle helst hatt noen som har brukt B35 pakning på B28
Dralle Skrevet April 15, 2008 Skrevet April 15, 2008 Finnes vel ingen b34 med 89mm borring... Hvorfor skal du ha forsterka pakning?
Dralle Skrevet April 15, 2008 Skrevet April 15, 2008 Turbo på gang? Alpina b6 2,8? (e21) Kanskje den har en grommere toppakning? Men tror orginalpakning holder en stund jeg. Du kan jo feks kjøpe studs også.
dunderdo Skrevet April 15, 2008 Skrevet April 15, 2008 Hadde gått for piano tråd Eller pyramideringer. Jeg har ordnet piano tråd uten å ta ut blokka en gang. Å hvis dere spør kan jeg si hvordan...
dunderdo Skrevet April 15, 2008 Skrevet April 15, 2008 Ja jeg visste det kom... Jeg laget en slik for en tid tilbake. Jeg tok å dreia et rør i samme diameter som et av stempelene. Etter på pussa jeg røret slik att det ble polert å ca 1.5mm mindre en stempelet så smurte det godt inn med grease... Når jeg var ferdig med å lage den tok jeg drillen å satt den i det laveste gear å satte i gang. Resultatet ble meget bra. (Hvis ikke hadde jeg ikke nevnt dette) Denne dingsen tok en liten kveld å lage. Men du bør ha et ganske godt utstyrt verksted for å få det til. Du bør også kunne litt om deiebenker å slikt.... Kan du det å du har tilgang på verksted ikke stuss Hvis du skal lage en slik må du måle hvor langt det er fra annleggsflaten på blokka til der stempelet er når det er helt nede. Når du har det kan du legge deg slik att enden på røret ligger en halv cm over stempelet når det er helt nede. O.B.S Ikke gidd hvis du ikke er nøye å presis
Aroid Skrevet April 15, 2008 Skrevet April 15, 2008 dunderdo: jævlig smart. hvordan matrial bruker du for å lag den spisen som skal fres ut sporet?
rolfi Skrevet April 15, 2008 Forfatter Skrevet April 15, 2008 http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku Men jeg forstår ikke hvordan dette holder tett i skjøten. Der endene på tråden som legges i møtes.
dunderdo Skrevet April 16, 2008 Skrevet April 16, 2008 dunderdo: jævlig smart. hvordan matrial bruker du for å lag den spisen som skal fres ut sporet? Vanlig dreie-stål. Blokka er ikke laget av så veldig hardt stål så det skal ikke så mye til Her er et bilde som forklarer litt mere NB: Bruk et kraftig rør eller en aksling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå