Skautroll Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Hvilke differ kan jeg montere på E30`n min uten å bygge om hele bakstillinga? Da tenker jeg org. BMW fra E34 eller 36 eller28 eller whatever.. Det vrimler ikke av E30 sperrer for tiden liksom.
Skautroll Skrevet April 15, 2008 Forfatter Skrevet April 15, 2008 320i 85mod. Men jeg skal ha noe som passer på E30 generelt. Nå har jeg skjønt at store diffen sitter på 325i, og at det bare er å bytte over bakdekselet for å feste den.
oddis Skrevet April 15, 2008 Skrevet April 15, 2008 Det er dessverre ikke mye tilgjengelig til E30, og det som er tilgjengelig er DYRT. Så da kan man spørre seg om man heller skal kjøpe seg brems-innmat og bygge om så har man noe som holder i mange år isteden for å kjøre gamle slappe diffbremser til de må overhales (som går opp i opp). Z3 (/M) differ skal passe hvis du er heldig å finne dem. 520-525 E28 differ skal også passe, bare du bytter over baklokket til E30 (?). Men så spørs det hvor mange det finens tilgengelig. Skal du ha mye hk er det nesten like "billig" å virkelig gå seriøst til verks og smelle dit en E28 m535 eller E34 M5 diff. Begynner å bli ganske sjøville priser på E30 diffbremser om dagen... de fleste gromme E30 deler for den del..
Waldez Skrevet April 15, 2008 Skrevet April 15, 2008 Nok av Z3 differ på bildelsbasen,men er ikke akuratt billige der heller. Passer ikke den såkalte lille E34 diffen om baklokket byttes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå