Gå til innhold

Alpina B3 3,0 95 mod solgt

HelgePer
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vil gjerne også se flere bilder, særlig av interiør og dashbord, dette vil gi svar på noen av spørsmålene mine nedenfor. ;)

Er i utgangspunktet på utkikk etter 96-98-modell E36 coupé, og den lakkfargen har jeg vel egentlig ikke vurdert så langt, men er naturligvis åpen for spesielle objekter som avviker fra opprinnelig plan! 8)

Hvordan er forsikringen på denne kontra 328i og M3 3.0? Har du servicehefte på den?

Hva slags utstyr er det på den?

Diffbrems? Varmeseter? Solgardin i bakrute?

Hva med Alpina-utstyr?

F.eks. ekstra bensintank, kjøleribber på diffen?

Bensintank:

ud6qd92hgt9p0esvh6de.jpg

Kjøleribber:

c00mu4x9f75xl0qrm985.gif

Setter stor pris på om du kunne tatt deg tid til å skrive svar på disse spørsmålene! Og om du kommer på noe som jeg ikke direkte har spurt om, så ta gjerne med det også!

Edit: Fant flere bilder av bilen din på et annet nettsted, så jeg fjernet noen spørsmål jeg fikk svar på ved å se de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne også se flere bilder, særlig av interiør og dashbord, dette vil gi svar på noen av spørsmålene mine nedenfor. ;)

Er i utgangspunktet på utkikk etter 96-98-modell E36 coupé, og den lakkfargen har jeg vel egentlig ikke vurdert så langt, men er naturligvis åpen for spesielle objekter som avviker fra opprinnelig plan! 8)

Hvordan er forsikringen på denne kontra 328i og M3 3.0? Har du servicehefte på den?

Hva slags utstyr er det på den?

Diffbrems? Varmeseter? Solgardin i bakrute?

Hva med Alpina-utstyr?

F.eks. ekstra bensintank, kjøleribber på diffen?

Bensintank:

Kjøleribber:

Setter stor pris på om du kunne tatt deg tid til å skrive svar på disse spørsmålene! Og om du kommer på noe som jeg ikke direkte har spurt om, så ta gjerne med det også!

Edit: Fant flere bilder av bilen din på et annet nettsted, så jeg fjernet noen spørsmål jeg fikk svar på ved å se de.

Jeg har ikke sjekket opp hva det kommer på å forsikre hverken en 328i eller en M3 men jeg betaler 7000 i året ihvertfall.

Bilen har diffsperre, men ikke varme i setene. Det er ettermontert en solgardin av forrige eier.

Bilen har den store kjørecomputeren, men ikke ac.

Når det gjelder Alpina utstyr er det ikke ekstra tank eller kjøleribber på diffen.

Bør vel kansje legge til at det er noen rustflekker på bakluka og en på førerdør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...