HelgePer Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Solgt Selger min 95 mod Alpina B3 3,0 Original bil. nr 268 av 749. Bilen har gått 177000 km. EU godkjent uten mangler i fjor. Årsavgift betalt. Selges for 160000,- Inbytte i billigere bil kan vurderes. tlf.nr: 90743074 mail: helge_austnes@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 mye hk er det i denne? Frista plutselig litt med e36 Kan du sende meg litt mer bilder og bedre interiørbilder på arild@remseth.com ? hvor i verden står denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Jeg vil gjerne også se flere bilder, særlig av interiør og dashbord, dette vil gi svar på noen av spørsmålene mine nedenfor. Er i utgangspunktet på utkikk etter 96-98-modell E36 coupé, og den lakkfargen har jeg vel egentlig ikke vurdert så langt, men er naturligvis åpen for spesielle objekter som avviker fra opprinnelig plan! Hvordan er forsikringen på denne kontra 328i og M3 3.0? Har du servicehefte på den? Hva slags utstyr er det på den? Diffbrems? Varmeseter? Solgardin i bakrute? Hva med Alpina-utstyr? F.eks. ekstra bensintank, kjøleribber på diffen? Bensintank: Kjøleribber: Setter stor pris på om du kunne tatt deg tid til å skrive svar på disse spørsmålene! Og om du kommer på noe som jeg ikke direkte har spurt om, så ta gjerne med det også! Edit: Fant flere bilder av bilen din på et annet nettsted, så jeg fjernet noen spørsmål jeg fikk svar på ved å se de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgePer Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 mye hk er det i denne?Frista plutselig litt med e36 Kan du sende meg litt mer bilder og bedre interiørbilder på arild@remseth.com ? hvor i verden står denne? Har bremsepapirer på 275 hk Har noen flere bilder liggende her under prosjekt. Bilen står i Ålesundsområdet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgePer Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 Jeg vil gjerne også se flere bilder, særlig av interiør og dashbord, dette vil gi svar på noen av spørsmålene mine nedenfor. Er i utgangspunktet på utkikk etter 96-98-modell E36 coupé, og den lakkfargen har jeg vel egentlig ikke vurdert så langt, men er naturligvis åpen for spesielle objekter som avviker fra opprinnelig plan! Hvordan er forsikringen på denne kontra 328i og M3 3.0? Har du servicehefte på den? Hva slags utstyr er det på den? Diffbrems? Varmeseter? Solgardin i bakrute? Hva med Alpina-utstyr? F.eks. ekstra bensintank, kjøleribber på diffen? Bensintank: Kjøleribber: Setter stor pris på om du kunne tatt deg tid til å skrive svar på disse spørsmålene! Og om du kommer på noe som jeg ikke direkte har spurt om, så ta gjerne med det også! Edit: Fant flere bilder av bilen din på et annet nettsted, så jeg fjernet noen spørsmål jeg fikk svar på ved å se de. Jeg har ikke sjekket opp hva det kommer på å forsikre hverken en 328i eller en M3 men jeg betaler 7000 i året ihvertfall. Bilen har diffsperre, men ikke varme i setene. Det er ettermontert en solgardin av forrige eier. Bilen har den store kjørecomputeren, men ikke ac. Når det gjelder Alpina utstyr er det ikke ekstra tank eller kjøleribber på diffen. Bør vel kansje legge til at det er noen rustflekker på bakluka og en på førerdør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Sikkert en artig bil! Hvordan yter den i forhold til M3 3.0 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgePer Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 Bilen er morsom den. Er nok ikke fullt så rå som en M3, har hatt gleden av å prøve en for noen år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Skal hvertfall vurdere det sterkt. har tenkt på m3 men alpina er jo nesten like spesielt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Kan bekrefte at denne Alpina`n ser meget bra ut. Fargen er litt spesiell men veldig fin "in real life". Har sett den en del ganger her i byen! Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Skal hvertfall vurdere det sterkt. har tenkt på m3 men alpina er jo nesten like spesielt! nesten like spesielt??? den er vel betraktelig mer spesiell..med tanke på produsjonstall etc... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 hadde jeg bare hatt 160tusen hadde jeg ikke brydd meg om at jeg egentlig ikkje liker sedan.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 SKAMFIN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgePer Skrevet April 16, 2008 Forfatter Share Skrevet April 16, 2008 SKAMFIN Takker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 Kikket på prosjekttråd og sett over info igjen. Personlig mener jeg den er priset lavt og litt av en bil. Finere og finere for hver gang jeg ser på den.... Desverre ikke noe jeg kan ha i en storby uten garasje dette heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Bytte i E30 325i-mtech2? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg