G-RACING Skrevet April 15, 2008 Skrevet April 15, 2008 Har fått lånt meg noen 18" BBS RS2 felger, som jeg vurderer å kjøpe, til min svarte e39 sedan. Tøffe felger med 10" bredde bak. Synes dette ser veldi bra ut, men er i stuss om jeg heller skal kjøpe 19" når jeg først er i gang. Felgene er ganske så bra, men helt utslittne dekk, og han skal ha 8000,- for de. Er veldi i tvil om hva jeg skal gjøre, noen som har synspunkter å komme med? Takker!
TJ Skrevet April 15, 2008 Skrevet April 15, 2008 En E39 tåler helt klart 19", for bilen sluker dekk og felger. Blir vel et kompromiss mellom komfort/pris, siden det jo koster litt mer med 19", både for felgene og ikke minst fremtidige dekk. Komfortmessig er jo noe du må avgjøre selv. Jeg kjører på 18" BBS RX2 felger, og synes det er et greit kompromiss. Du har noen fine felger for hånden i hvertfall, som kler bilen din veldig godt. Hvis felgene er i fin forfatning synes jeg ikke prisen var så ille heller, for BBS er IKKE billig... Du får jo rimelige 18"/19" felgpakker med dekk hos ulike dekkforhandlere til rundt 10.000,-. Riktignok billigdekk og billigfelger, men resultatet kan fortsatt bli bra det. Dette er jo en vurdering du må gjøre selv.
G-RACING Skrevet April 15, 2008 Forfatter Skrevet April 15, 2008 Takk for bra svar! Sant som du sier, BBS kler bilen veldi bra, og komforten er nokk betre med 18". Om det blir BBS'ene, vil jeg prøve meg med spacere fremme og bak, for å få de til å flukte mere med buene, synes dette gjør mye. Har du bilder av din bil med BBS?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå