G-RACING Skrevet April 15, 2008 Skrevet April 15, 2008 Hvor får man tak i spacere til min e39? Billigst mulig:)
TJ Skrevet April 15, 2008 Skrevet April 15, 2008 Sjekk hos www.schmiedmann.no , www.kollevold.no , www.gsbildeler.no f.eks. Eller originale BBS-spacere hos AutoGrip. Koster skjorta, men du får kvalitet da. Hvor store spacere skal du ha forresten? Og skal du ha med eller uten senterring?
Ad|oS Skrevet April 15, 2008 Skrevet April 15, 2008 Nå selger de vel faktisk spacere på biltema også. Aner ikke noe om kvaliteten på dem...
joris Skrevet April 16, 2008 Skrevet April 16, 2008 De fleste som selger felger selger også spacere. Skal du ha bredere enn 5mm bør du ha med nav på spaceren for å få sentrert hjulet. Beregn ca 1000 kr for et slikt sett.
G-RACING Skrevet April 16, 2008 Forfatter Skrevet April 16, 2008 Takker for svar! Er usikker på hvor mye jeg skal space ut, tror jeg prøver meg frem uten de med nav på, og ser hvor bra det blir. Biltema var jo billig. Det er spesielt fremme at felgene, etter mitt syn, ligger for langt inn. Noen som vet om spacing fremme vil medføre mye sporing?
TJ Skrevet April 16, 2008 Skrevet April 16, 2008 Jeg har kjørt en vinter med felger som kun var sentrert med hjulboltene, det gjør jeg ikke igjen for å si det sånn. Men mulig din bil er mindre følsom i for-/bakstilling enn min. Så du får nok bare prøve deg frem og se hvordan det går. Ang sporing har nok det mer med dekkene å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå