PitchBlack Skrevet April 15, 2008 Skrevet April 15, 2008 Etter og ha hatt en del lysproblemer og byttet en del småtteri for å få alt til å funke igjen er det en ting som jeg river meg i skjegget og ikke skjønner noenting av. Parklysene mine bare gløder svakt. Har testet jording osv. noe som ikke forandra på noe, samtidig skal det nevnes at det er 2 pærer i dashbordet som bare gløder også, til den på venstre side av viftestyringa, og lys markerings plata over dimmebryteren.. Noen som har vært borti dette og kunne gitt meg et par tips om hva jeg skal gå etter?
Ryan Skrevet April 15, 2008 Skrevet April 15, 2008 Jeg har hatt at lyset mitt lyser svakt men da var det dynamoen som var gående. Men du hadde vel merka det fort vis det hadde vært det
PitchBlack Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Skrevet Mai 7, 2008 Tja, da har vi herja og styra litt til rundt omkring. skrudde sikrings boksen i småbiter her om dagen, sjekka at koblingsplata der var hel. sjekka diodene på ledningene til dimmebryteren. fremdeles så bare gløder parklysene.. Jeg vil ha på angel eyes lyktene mine snart, så litt tips her hadde vært fint
PitchBlack Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Skrevet Mai 13, 2008 Da var problemet løst, etter diverse lodding og herjing av mer ledninger
JulianS Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 Du må jo begynne med å måle spenningsfall! Mål batterispenning først, deretter måler du spenning i kontakta til pæra (der som pæra sitter, ikke kontakta inn på lampa) Mål spenning over + på pære til batteri -. også måler du spenning over - på pæra og batteri +. La oss si at du måler akkurat 12v på batteri da vil du kanskje bare måle 10,5v over pæra. men når du måler over B+ og pære minus eller omvendt så vil du mest sannsynlig måle et spennigsfall i enten + eller - krets... Skjønner?? Det lønner seg å vite om feilen liger i + eller - kretsen før du begynner å feilsøke videre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå