OverKill Skrevet April 20, 2008 Skrevet April 20, 2008 Rart noen her klarer å logge seg på egentlig...
Alex88 Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Skrevet Mai 3, 2008 Clutchen er på plass, Bilen har blitt normal igjen, til og med med K&N kittet
TheBirg Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Rart noen her klarer å logge seg på egentlig... unnskyld, men det er ikke ille komentar
Mafia Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Jeg byttet til et KN 57i-1000 kit fra K&N til min 328 E46. Etter jeg gjorde dette slurer blien på alle gira ved gasspådrag. Er det noen som vet hvorfor? Er clucten dårlig/slitt? Bilen sluret ikke før jeg byttet til K&N.Håper noen vet hva dette kan være, eller om de har opplevd det samme. Jeg opplevde "stygge" giringer på min automatkasse, men dette er en E36. Byttet tilbake til orginal, og fikk resatt hjernen til girkassen, så går alt fint igjen. Har du passet på at alt av sensorer og lmm har ikke blitt påviket, eller fått endret sitt "måleområde" etter byttet? Er ikke bare og sett på K&N filter, slik som den tidligere eieren av min bil trodde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå