trek2 Skrevet April 15, 2008 Skrevet April 15, 2008 Kjøpte blinklys fra ebay, dei skulle visstnok passe min bil, 320i 99 E46. Dei skulle faktisk passe 99 00 01 mod også. Monterte av dei kvite blinklysene som var der fra før, dei hadde kjempefin passform. Men dei nye passet ikkje, det var dårlig passform, dei satt skeivt. Fekk ein klar formeining om at dei ikkje var lagd for bilen eingong... E det nokke å hente på å returnere varen,-få penger igjen/ har eg fått feil vare? Noen som veit andre plasser eg kan få kjøpt identisk blink med bedre kjangs for å passe? På lykta stod det at den sku passe 4dr, E46...
ost_ost_89 Skrevet April 15, 2008 Skrevet April 15, 2008 Huff da. Uorginale lykter har sjeldent 100% passform, men dette var ILLE! Er nok ikke så mye å hente ved å prøve å returnere dem, siden de sikkert ikke koster så mye. Men du kan jo ta kontakt med selger. Det er mange som selger slike blinklys som har god passform. www.koed.dk www.gsbildeler.no er å anbefale Syns selv at disse jeg har på min bil passer bedre til e46, men smaken er jo som baken https://www.koed.dk/functions/billede.a ... .jpg&map=1 Du ser flere bilder i tråden om bilen min
trek2 Skrevet April 16, 2008 Forfatter Skrevet April 16, 2008 Ja, dei koster bare 75 kr, men ca.250kr i frakt Kunne helst tenkt meg heilt like. Klare glass, sånn at man ser helt inn Men dei hadde ikkje på koed eller gs ser det ut som
ost_ost_89 Skrevet April 16, 2008 Skrevet April 16, 2008 Jo, på koed søker du bare etter www15507. Og søk på BLE46/4176 på gsbildeler...
trek2 Skrevet April 16, 2008 Forfatter Skrevet April 16, 2008 Jo, på koed søker du bare etter www15507.Og søk på BLE46/4176 på gsbildeler... ok. fant bilde på gs, men dei e jo litt orange rundt pæren ser det ut som. Dei på koed er jo prikk lik som dei Taiwanske som ikkje passet Eller er dei i bedre kvalitet?
ost_ost_89 Skrevet April 16, 2008 Skrevet April 16, 2008 Kan ikke garantere noen ting, men tror det skal være bra på de fra koed ja. Det er ikke bare refleksjon av pæren på det bildet da? Jeg tror de fra koed og de fra gs er samme type. Tror det er DEPO lykter, samme merke som de jeg har og jeg er ganske fornøyd med passformen på mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå