NINK Skrevet April 15, 2008 Skrevet April 15, 2008 - vil den bakre sitteputen fra en sedan passe i en Touring? .....og er det identisk eksosanlegg på E34 540 sedan, som Touring utgaven? .....en siste ting - har vanlig E34 frontfanger på min 540 (har sikkert blitt byttet fanger en gang i tiden) - er det bare å bruke dremel og kappe ut litt av hvert hjørne og lime/clipse på luftinntak kitet til bremsene som Koed selger?
NINK Skrevet April 29, 2008 Forfatter Skrevet April 29, 2008 Bumper denne, med enda et par spm; - noen som vet om det er vrient å bytte motor til den doble takluken? Kommer bare et lite tikk bak når jeg prøver bryteren, og regner derfor med at motoren er gåen. - fikk satt på orginalfilter og boks etter at jeg kjøpte bilen da det åpne filteret som satt på var ødelagt - og nå savner jeg motorlyden det gamle filteret ga. Vil jeg få tilbake noe av go'lyden ved å putte inn en sportsfilter innsats i den orginale plastboksen, eller må jeg gå over til åpent K/N filter igjen?
Hoem Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 y0, Ja, du kan bruke dremel for å kappe ut, men lag en liten mal først så det blir tight og fint. ----- Lite tikk fra bak er at rele slår seg inn, mao så fungerer det fram dit.. Det du bør prøve er å måle om motoren får spenning før du konstaterer med at den er gåen. ---- Hjelper litt, men den store forskjellen på lyd blir først med et kon filter(åpent) ---- Ifølge realoem er det ikke like bakseterbunn på sedan og touring. Om det derimot passer er en annen sak.. ---- Ekosoanlegget har hvertfall lik frontrør-kat, mellompotte og bakpotte.. Så det passer nok ganske sikkert!
Sir Hofstad Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 Skulle du trenge motor, rele eller annet har jeg det liggende. Også komplett sett med luftinntak, inkl maler, og luftkanalene bak. Send PM ved interesse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå