Gå til innhold

Div småspørsmål ang. 540 E34 Touring - 1993

Anbefalte innlegg

Skrevet

- vil den bakre sitteputen fra en sedan passe i en Touring?

.....og er det identisk eksosanlegg på E34 540 sedan, som Touring utgaven?

.....en siste ting - har vanlig E34 frontfanger på min 540 (har sikkert blitt byttet fanger en gang i tiden) - er det bare å bruke dremel og kappe ut litt av hvert hjørne og lime/clipse på luftinntak kitet til bremsene som Koed selger?

• 2 weeks later...
Skrevet

Bumper denne, med enda et par spm;

- noen som vet om det er vrient å bytte motor til den doble takluken? Kommer bare et lite tikk bak når jeg prøver bryteren, og regner derfor med at motoren er gåen.

- fikk satt på orginalfilter og boks etter at jeg kjøpte bilen da det åpne filteret som satt på var ødelagt - og nå savner jeg motorlyden det gamle filteret ga. Vil jeg få tilbake noe av go'lyden ved å putte inn en sportsfilter innsats i den orginale plastboksen, eller må jeg gå over til åpent K/N filter igjen?

Skrevet

y0,

Ja, du kan bruke dremel for å kappe ut, men lag en liten mal først så det blir tight og fint.

-----

Lite tikk fra bak er at rele slår seg inn, mao så fungerer det fram dit.. Det du bør prøve er å måle om motoren får spenning før du konstaterer med at den er gåen.

----

Hjelper litt, men den store forskjellen på lyd blir først med et kon filter(åpent)

----

Ifølge realoem er det ikke like bakseterbunn på sedan og touring.

Om det derimot passer er en annen sak..

----

Ekosoanlegget har hvertfall lik frontrør-kat, mellompotte og bakpotte.. Så det passer nok ganske sikkert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...