fredriko Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Nå begynner lommeboka mi og skrike når det gjelder etterfylling med olje på maskinen min. Jeg har prøvd og finne ut hvor olje-lekasjen er hen men det er ikke så godt og komme til med mindre jeg har bilen på bukk. Det kan i mine øyne se ut som den lekker fra toppdekselet, men er ikke helt sikker da det har rent så mye olje over alt så det er vanskelig og se skikkelig hvor det kommer fra. Det jeg lurer på er om noen vet om noen standar plasser det lett lekker olje fra m60b40 motorene, har fått tips om oljepumpa tidligere, tror ikke det er den på forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Toppdeksel er en vanlig plass ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredriko Skrevet April 17, 2008 Forfatter Share Skrevet April 17, 2008 Jaok, ser ut som det er der det kommer fra og :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Bytt indre og ytre toppdeksel pakninger på begge sider. Jeg gjorde det, og det ble mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredriko Skrevet April 18, 2008 Forfatter Share Skrevet April 18, 2008 Ja, tror jeg gjør det takker for svar folkens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå