Ztrider Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 Jeg har akkurat hvert på en EU kontroll med min 1990 BMW 520iA og har fådt en 2er feil som jeg lurer på hvordan jeg skal få ordnet. Jeg kjøpte bilen for 1 år sia hvor da selgeren fortalte meg at bremsene hvar nyskiftet og lyset hvar på pga at sensoren ikke hvar resettet. Inne på EU kontrollen fikk jeg ikke noe markering for bremsene og ABS'n fungerer fint. Er det noen som hvet hva som kan være årsaken eller hvordan jeg kan fixe dette? Og om jeg må på verkseted, hvor my må jeg forvente å punge ut me for å fixe det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loffen Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 Det er slitasjevarsleren som er slitt. Når klossene blir så slitte at de må byttes, må slitasjevarsleren også byttes. Denne slipes ned helt til en krets blir jordet i gods. Den kan altså ikke brukes igjen -> må byttes. Koster 150 kr pr stk på GS. På 3-serie sitter den høyre bak og venstre foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ztrider Skrevet April 16, 2008 Forfatter Share Skrevet April 16, 2008 Det er slitasjevarsleren som er slitt. Når klossene blir så slitte at de må byttes, må slitasjevarsleren også byttes. Denne slipes ned helt til en krets blir jordet i gods. Den kan altså ikke brukes igjen -> må byttes.Koster 150 kr pr stk på GS. På 3-serie sitter den høyre bak og venstre foran. Takker så meget. Er det vanskelig å skifte dem? Og vet du om jeg kan finne en tegning over det? Og ett annet spørsmål. Om jeg vil skifte venstre hjullager forran, er det vanskelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 de er veldig enkle å bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonnis Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 Hvordan får man av speedometeret å d dær for å bytte pæra på varsellamper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå