Gå til innhold

Advarsel lampe permanent på

Ztrider
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat hvert på en EU kontroll med min 1990 BMW 520iA og har fådt en 2er feil som jeg lurer på hvordan jeg skal få ordnet.

Jeg kjøpte bilen for 1 år sia hvor da selgeren fortalte meg at bremsene hvar nyskiftet og lyset hvar på pga at sensoren ikke hvar resettet.

Inne på EU kontrollen fikk jeg ikke noe markering for bremsene og ABS'n fungerer fint.

Er det noen som hvet hva som kan være årsaken eller hvordan jeg kan fixe dette? Og om jeg må på verkseted, hvor my må jeg forvente å punge ut me for å fixe det?

ugk35hj8ysild1dolnuq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slitasjevarsleren som er slitt. Når klossene blir så slitte at de må byttes, må slitasjevarsleren også byttes. Denne slipes ned helt til en krets blir jordet i gods. Den kan altså ikke brukes igjen -> må byttes.

Koster 150 kr pr stk på GS. På 3-serie sitter den høyre bak og venstre foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slitasjevarsleren som er slitt. Når klossene blir så slitte at de må byttes, må slitasjevarsleren også byttes. Denne slipes ned helt til en krets blir jordet i gods. Den kan altså ikke brukes igjen -> må byttes.

Koster 150 kr pr stk på GS. På 3-serie sitter den høyre bak og venstre foran.

Takker så meget. Er det vanskelig å skifte dem? Og vet du om jeg kan finne en tegning over det?

Og ett annet spørsmål. Om jeg vil skifte venstre hjullager forran, er det vanskelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...